معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه با بیان اینکه تصور ضعیف شدن ویروس کرونا و کاهش خطرات بیماری نباید وجود داشته باشدتاکید کرد: جامعه استان به موج دیگری از آگاهی رسانی و هشدار دهی نیاز دارد.
کد خبر: ۸۵۷۰۱۹
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۵ 01 June 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل ازپایگاه اطلاع رسانی استانداری کرمانشاه؛محمد ابراهیم الهی تبار در جلسه نظارت بر مصوبات ستاد کرونا در استان گفت: می طلبد که در نقاط پرجمعیت و بحرانی ورود داشته و اطلاع رسانی های لازم انجام شود تا مردم هشدارها را جدی بگیرند.

وی افزود: شاید با از سرگیری فعالیت ها این تصور به وجود آمده باشد که ویروس ضعیف شده و جامعه بی تفاوت شده باشد اما ویروس کرونا همچنان خطرناک است و مردم همواره باید هوشیار باشند.

معاون استاندار کرمانشاه با تاکید بر اطلاع رسانی و آموزش مردم با استفاده از ظرفیت دستگاهها ادامه داد:هر دستگاه و نهادی مکلف به نظارت بر رعایت پروتکل های بهداشتی در حیطه مسئولیتی خود است.

الهی تبار با اشاره به لزوم نظارت تربیت بدنی بر سالنهای ورزشی در مورد تجمع در آرامستانها نیز گفت:در مورد آرامستانها و عزاداری ها باید به مردم هشدار داد و اطلاع رسانی شود چرا که این تجمعات در استان خطرآفرین است.

رئیس شورای اطلاع رسانی استان همچنین با تاکید بر تقویت جلوه های مواظبت و مراقبت بهداشتی مردم خاطرناشن کرد: می طلبد که شیوه های اطلاع رسانی تغییر پیثدا کرده و رسانه ها و صداو سیما با استفاده از محتوای اخذ شده از دانشگاه علوم پزشکی آگاهی رسانی کنند.

وی با بیان اینکه ادارت و دستگاهها موظف به رعایت پروتکل های بهداشتی هستند افزود: نیروی انتظامی استان فشار جمعیتی را که در مرکز تعویض پلاک دیده می شود باید فکری کند چرا که وضعیت مراکز شماره گذاری نگران کننده است.

الهی تبار همچنین با بیان اینکه ادارات صنعت معدن و تجارت و اصناف همچنان بر وضعیت پاساژهای عمومی و روزبازارها نظارت داشته باشند ادامه داد: مدیریت ارتباطات زیرساخت نیز راهکاری برای کاهش از ازدحام جمعیت در مراکز پیشخوان فراهم کند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار