علی تشنه دل:
به گزارش تابناک سمنان: علی تشنه دل سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت سمنان با تأکید بر اینکه مقابله با محتکران و سودجویان در بازار خودرو در دستور کار است، گفت: طرح تشدید نظارت بر بازار خودرو در استان آغاز شد.
کد خبر: ۸۵۷۵۵۲
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۵ 02 June 2020

آرامش به بازار خودرو باز می‌گردد | Z4Car

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت سمناپیش از ظهر سه‌شنبه در دومین جلسه کمیسیون نظارت بر سازمان‌های صنفی استان سمنان به میزبانی سازمان صنعت، معدن و تجارت سمنان ضمن اعلام هشدار جدی به مالکان انبارها و نمایندگی‌ها درباره احتکار خودرو اظهار داشت: طرح تشدید نظارت و بازرسی بر بازار خودرو در استان اجرایی می‌شود.

وی بابیان اینکه هرگونه اختصاص فضا برای احتکار و دپوی خودرو جرم است، خاطرنشان کرد: در صورت وجود و رؤیت خودروهای فاقد پلاک به‌عنوان دپو و احتکار تلقی می‌شود و به‌عنوان معاونت و شراکت در تخلف به مراجع تعزیری معرفی خواهند شد.

علی تشنه دل با اشاره به اینکه کاهش التهاب بازار مهم‌ترین رویکرد این سازمان در راستای اجرای این طرح نظارتی است، افزود: صیانت از حقوق مصرف‌کنندگان و جلوگیری از دپوی خودروهای خریداری‌شده از دیگر اهدافی است که در این راستا دنبال می‌شود.

تشنه دل با تأکید بر اینکه بازار خودرو زیر ذره‌بین بازرسان سازمان صمت استان سمنان قرار دارد، تصریح کرد: هرگونه تحویل خودرو به خریداران منوط به الصاق پلاک بر روی خودرو است و پذیرش خودرو در پارکینگ‌ها و انبارها بدون پلاک جرم تلقی می‌شود.

وی با اشاره به‌ضرورت همیاری و همکاری آحاد مردم در اجرای این طرح بیان کرد: در صورت مشاهده دپوی خودرو صفرکیلومتر و بدون پلاک در پارکینگ‌ها و حاشیه شهر مراتب را به شماره ۱۲۴ ستاد خبری سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان گزارش دهند.

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان تأکید کرد: نمایندگی‌ها نیز از تحویل خودروی بدون پلاک و یا تحویل دستی پلاک به خریداران خودداری کنند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار