معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه گفت: به منظور حفظ شان و جایگاه مسافرین از این پس صدور مجوز خانه مسافرها در کرمانشاه سختگیرانه‌تر خواهد شد.
کد خبر: ۸۵۷۶۲۲
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۱ 02 June 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل ازایسنا،علی صابر ، بااشاره به فعالیت 53 خانه مسافر دارای مجوز در سطح استان، اظهار کرد: طبق برنامه تا پایان امسال 25 تا 30 خانه مسافر جدید را در استان راه اندازی خواهیم کرد.

وی تصریح کرد: هرچند می‌توانستیم برای امسال خانه مسافرهای بیشتری راه اندازی کنیم، اما باتوجه به اینکه افزایش کیفی خانه مسافرها را در دستورکار قرار داده‌ایم، روی بخش کمی تمرکز زیادی پیدا نکرده‌ایم.

معاون گردشگری استان با تاکید براینکه خانه مسافرهای استان باید در شان گردشگران و مسافرین باشد، عنوان کرد: در این راستا امسال صدور مجوز خانه مسافرها سنجیده‌تر و سختگیرانه‌تر خواهد بود و تلاش می‌کنیم به خانه مسافرهایی مجوز بدهیم که در محلاتی مناسب، امن و قابل دسترس باشد و خدمات و امکانات بیشتری نیز به مسافرین ارائه دهند.

وی تصریح کرد: همچنین روی افزایش سطح استاندارد خدمات خانه مسافرهایی که سابقا مجوز گرفته‌اند و اکنون فعالند نیز نظارت خواهیم کرد.

صابر در ادامه بابیان اینکه از ابتدای امسال نرخ اقامت در خانه مسافرهای کرمانشاه افزایشی نداشته، اعلام کرد: هزینه اسکان در خانه مسافرها همانند نرخ اقامت در یک سوئیت است که حداکثر برای چهار نفر بصورت میانگین باتوجه به نوع درجه بین 70 تا 200 هزار تومان تمام می‌شود و اگر تعداد مسافرین بیش از چهار نفر باشد، حدود 30 درصد به این هزینه اضافه خواهد شد.

وی در ادامه به معضل خانه مسافرهای غیرمجاز در کرمانشاه هم اشاره کرد و گفت: متاسفانه اکثر این خانه مسافرها تخلفاتی دارند و مسافرین واقعی را پذیرش نمی‌کنند، بنابراین از سال گذشته برخورد جدی با آنها را در دستور کار قرار داده‌ایم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار