غلامرضا مرتضوی در گفتگو با تابناک:
فرماندار شهرستان سنقروکلیایی با بیان اینکه بنیان گذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) شخصیتی والا و حقیقتی زنده برای جهان معاصر است گفت : امسال با توجه به شیوع مجدد کرونا سالروز رحلت امام خمینی متفاوت از سال های گذشته و به صورت مجازی برگزار میشود.
کد خبر: ۸۵۷۷۹۰
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۰ 03 June 2020

 

غلامرضا مرتضوی با تسلیت سالگرد ارتحال جانکاه و جانسوز امام عظیم الشان جمهوری اسلامی ایران در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد:در آستانه فرا رسیدن ١۴ خرداد سالروز عروج جانگداز حضرت امام خمینی (ره) و قیام خونین ١۵ خرداد ، گواه آن دارد که بیش از پیش آوازه گسترش انقلاب شکوهمند اسلامی در جهان طنین انداز شده و شاهد آن هستیم که آرمان‌های والای بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی با عبور از مرزهای جغرافیایی به عمق دل‌های سایر آزادیخواهان جهان نفوذ کرده و در حال به ثمر نشستن است.

وی بیان کرد: امسال به دلیل شیوع بیماری کرونا و شرایط خاصی که هم اکنون در سطح استان حاکم میباشد مراسم ارتحال امام خمینی (ره) بدون حضور در تجماعات و به صورت برنامه و هشتک های مجازی برگزار میشود .

فرماندار سنقروکلیایی تصریح کرد: سخنرانی مقام معظم رهبری در روز ارتحال امام (ره) و پخش آن در شبکه های سراسری ، هشتک های مرتبط با تبعیین اندیشه های حضرت امام(ره)و قیام ۱۵ خرداد در شکل گیری نهضت و انتشار آن در فضای مجازی با استفاده از ظرفیت برنامه ی شاد آموزش و پرورش و دیگر دستگاه های متولی از برنامه های ست که انجام خواهد شد .

وی در ادامه بیان کرد: نصب بنر و استفاده از بیانات حضرت امام در سربرگ مکاتبات اداری در ادارات دولتی از دیگر برنامه های اجرایی در این هفته است.

مرتضوی ضمن اشاره به اعلام وضعیت هشدار در بیماری کرونا از سی وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی از همشهریان عزیز درخواست کرد همچون گذشته با همدلی و همراهی ورعایت موازین بهداشتی، فاصله گذاری فیزیکی و پرهیز از تردد های غیر ضروری تاکید داشتند وی افزود با عدم رعایت موارد بهداشتی ممکن است وضعیت بحرانی تشدید شود نتظار ما از مردم این است که به هشدار ها و پیام های یهداشتی که عمدتا تاکید بر رعایت بهداشت فردی، فاصله ی گذاری اجتماعی و عدم حضور در تجمعات انبوه دارند، توجه کرده و همکاری لازم را با متولیان امر داشته باشند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار