کد خبر: ۸۵۷۸۰۴
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۹ 03 June 2020
رستم زاد گفت: کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره) جزو دستگاه هایی است که نوید بخش عدالت اجتماعی و کمک رسانی به نیازمندان است.
 

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا،«حسن رستم زاد» امروز(سه شنبه، ۱۳ خرداد) در جریان دیدار با کارکنان کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره) این شهرستان،اظهارکرد: کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره) جزو دستگاه هایی است که نوید بخش عدالت اجتماعی و کمک رسانی به نیازمندان است.

 

فرماندار بندر آستارا با بیان اینکه کمک به نیازمندان و فقیران جامعه از نیکوترین کارهایی است که انسان در طول زندگی خود می تواند انجام دهد، افزود: بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی نیز با بینش عمیق خود با تاسیس این نهاد درصدد رفع مشکل نیازمندان شد.

 

وی تصریح کرد: خوشبختانه اکنون کمیته امداد نه تنها در رفع بسیاری از مشکلات نیازمندان پیشگام است بلکه برنامه ریزی های لازم را در توانمند کردن افراد تحت پوشش را انجام داده که این اقدام با ایجاد اشتغال آنان به کمیته امداد را قطع خواهد کرد و خود صاحب درآمد خواهند بود.

 

رستم زاد در پایان از اقدامات رییس و کارکنان کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره) آستارا در خصوص همکاری ها و حمایت های لازم در زمان شیوع کرونا ویروس که از کسب و کارهای آسیب دیده از این ویروس منحوس کرده بود، تقدیر و تشکر کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار