علیرضا حسن پور گفت: متهمان کالا‌های قاچاق را به صورت اینترنتی و از طریق مرسولات پستی به اسم شارژ، کرم دست و صورت، ژل بدن سازی و ... ارسال می‌کردند که بعد از شناسایی علاوه بر ضبط کالا به نفع دولت به جریمه میلیاردی نیز محکوم شدند.
کد خبر: ۸۵۸۲۰۶
تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۶ 04 June 2020
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان از جریمه ۲۳ میلیارد ریالی قاچاقچیان گوشی در همدان خبرداد.

به گزارش ایسنا، حسن پور اظهار کرد: قاچاق بیش از ۱۲۰۰۰ گوشی تلفن همراه و ۱۷۰۰۰ ژل و اسپری جنسی توسط تعزیرات حکومتی همدان رسیدگی شد.

وی تصریح کرد: متهمان کالا‌های قاچاق را به صورت اینترنتی و از طریق مرسولات پستی به اسم شارژ، کرم دست و صورت، ژل بدن سازی و ... ارسال می‌کردند که بعد از شناسایی علاوه بر ضبط کالا به نفع دولت به جریمه میلیاردی نیز محکوم شدند.

وی خاطرنشان کرد: باتلاش شبانه‌روزی ماموران اداره اطلاعات ملایر مشخص شد سه نفر جداگانه به صورت اینترنتی و از طریق شبکه‌های مجازی در مجموع تعداد ۱۲۳۰۰ دستگاه گوشی تلفن همراه و ۱۷۰۰۰ ژل و اسپری جنسی به ارزش ۱۵ میلیارد و ۴۹۴ میلیون و ۵۷۶ هزار ریال را در پوشش مراسلات مجاز پستی برای خریداران ارسال می‌کردند. قبض‌های ارسالی اداره پست به نام کرم دست و صورت، ماسک، ژل بدنسازی، شارژر همه کاره و... صادر شده است.

حسن پور بیان کرد: شعبه اول ویژه این اداره‌کل پس ازجری تشریفات قانونی علاوه بر ضبط کالا به نفع دولت متهمین را مجموع به‌پرداخت مبلغ ۲۳ میلیارد و ۳۶۳ میلیون ریال جزای نقدی در حق دولت محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان افزود: با تلاش اجرای احکام و پس از انسداد حساب‌های متهمین بیش از شش میلیارد ریال از جریمه وصول و به حساب خزانه دولت واریز شد.

به گزارش روابط عمومی تعزیرات حکومتی استان همدان، تلفن ۳۲۵۲۳۴۴۲ اداره‌کل، تلفن گویای ۱۲۴ و سامانه www.۱۲۴.ir سازمان صنعت، معدن وتجارت وتارنمای t۱۳۵.ir آماده دریافت گزارشات مردم عزیز است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار