رئیس هیات انجمن‌های ورزش‌های رزمی استان کرمانشاه به تصمیم فدراسیون برای تشکیل تیم ملی کیک بوکسینگ اشاره کرد و گفت: به محض مجاز شدن فعالیت رشته‌های رزمی پُربرخورد، با اعلام فراخوان و برگزاری مسابقات انتخابی، تیم کیک بوکسینگ استان را تشکیل خواهیم داد.
کد خبر: ۸۵۹۳۵۸
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۰ 07 June 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا،منوچهر حاتمی ، بااشاره به تعدد رشته‌ها و سبک‌های رزمی زیرمجموعه فدراسیون انجمن‌های ورزش‌های رزمی، اظهار کرد: 140 رشته رزمی زیرمجموعه این فدراسیون داریم که از این تعداد 40 مورد انواع سبک‌های مختلف کیک بوکسینگ هستند.

وی بابیان اینکه کیک بوکسینگ ورزش رزمی تلفیقی متشکل از رشته‌های بوکس، موی تای و کاراته است، گفت: این رشته از جمله رشته‌های قدیمی و پرطرفدار رزمی در دنیا است که در ایران هم علاقمندان بسیاری دارد.

رئیس هیات انجمن‌های ورزش‌های رزمی استان کرمانشاه به تصمیم اخیر فدراسیون برای تشکیل تیم ملی کیک بوکسینگ اشاره کرد و گفت: باتوجه به اینکه درحال حاضر تقریبا همه 40 سبک مختلف این رشته در کرمانشاه فعال است، به پیروی از تصمیم فدراسیون تیم کیک بوکسینگ استان را تشکیل خواهیم داد.

وی اضافه کرد: برای رسیدن به این هدف، به محض مجاز شدن فعالیت رشته‌های رزمی پربرخورد، مسابقات استانی کیک بوکسینگ را برگزار خواهیم کرد و پس از آن با انتخاب نفرات برتر تیم استانی را تشکیل می‌دهیم.

حاتمی بابیان اینکه رشته کیک بوکسینگ در کرمانشاه طرفداران زیادی دارد و این رشته در تمامی شهرستان‌ها فعال شده، افزود: از مجموع چهار هزار ورزشکار سازمان یافته‌ای که در هیات داریم، بیش از سه هزار نفر در سبک‌های مختلف کیک بوکسینگ هستند.

وی تصریح کرد: کیک بوکسینگ کرمانشاه استعدادهای بسیار خوبی دارد و می‌توانیم از میان همین استعدادها ورزشکارانی را داشته باشیم که ملی پوش شوند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار