کد خبر: ۸۵۹۴۱۱
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۳ 07 June 2020

 

تابناک/رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان از آمادگی کامل این سازمان برای رفع مشکلات واحدهای تولیدی خبر داد و گفت: تغییر کاربری واحدهای تولیدی با اهداف «جهش تولید» مغایرت دارد.

 
اعلام آمادگی سازمان صمت گیلان برای رفع مشکلات واحدهای تولیدی؛ تغییر کاربری با اهداف «جهش تولید» مغایرت دارد

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، فرهاد دلق‌پوش امروز در جلسه کمیسیون کارگری در رشت با بیان اینکه اجازه تغییر کاربری یکی از واحدهای صنعتی استان گیلان داده نمی‌شود اظهار داشت: اگر سهامداران واحد صنعتی مذکور قصد تغییر کاربری آن را داشته باشند به آنها اجازه این اقدام را نخواهیم داد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان با بیان اینکه تغییر کاربری شرکت مذکور با اهداف اقتصاد مقاومتی و جهش تولید مغایرت دارد تصریح کرد: باید همه عزم خود را برای رونق تولید به‌کار گیریم و تغییر کاربری این واحد تولیدی با جهش تولید و اهداف ترسیم شده و حفظ اشتغال استان گیلان در تضاد است.

وی از همکاری همه‌جانبه با سهامداران واحد تولیدی مذکور برای رفع مشکلات آن خبر داد و افزود: این شرکت قدمت بالایی در حوزه نساجی کشور دارد و ما از طریق کارگروه رفع موانع تولید و اعطای تسهیلات تبصره 18 مشکلات پیش روی آن را برطرف می‌کنیم.

دلق‌پوش با اشاره به اینکه هدف متولیان حوزه تولید گیلان حفظ اشتغال استان است خاطرنشان کرد: یکی از راهکارهای تامین سرمایه این واحد تولیدی رجوع به فرابورس است اما متاسفانه سهامداران این واحد تولیدی تاکنون به مصوبات جلسات مربوطه عمل نکردند و ما انتظار همراهی بیشتری از آنها داریم.

رئیس سازمان صمت گیلان با اشاره به اینکه عواملی مانند تک نرخی شدن ارز و واردات بی‌رویه از چین موجب وارد آمدن خسارات قابل توجه به صنعت نساجی کشور شد گفت: شرکت تولیدی مذکور یکی از واحدهای تولیدی مطرح کشور بود که تحت تاثیر عوامل مذکور آسیب جدی دید.

وی با تاکید بر اینکه با توجه به هزینه گزاف ایجاد یک واحد تولیدی باید نسبت به حفظ واحدهای موجود تلاش کنیم بیان کرد: سهامداران ایران پوپلین باید از فرصت فعلی جهت احیای این واحد تولیدی استفاده کنند و با استفاده از ظرفیت‌های موجود، میزان تولید آن را افزایش دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار