حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده شاهین شهر، برخوار و میمه در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار الف با بیان اینکه بر اساس گزارش های رسیده به ما نمایندگان نهاده های دامی توزیعی مرکز پشتیبانی دام دچار  آفلاتوكسین و یا کپک شده است، گفت: استفاده از این نهاده های کپک زده باعث سرطان زا شدن شیر دام می شود.

وی با تاکید بر اینکه مرکز پشتیبانی امور دام به سازمان دامپزشکی اجازه بازدید از انبارهای غلات ( ذرت، سویا و..) را نمی دهد، افزود:سوال این است که چرا مرکز پشتیبانی امور دام به سازمان دامپزشکی اجازه بازدید از انبارهای غلات ( ذرت، سویا و..) را نمی دهد؟

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به مسئولیت کاظم خاوازی وزیر جهاد کشاورزی در این زمینه تصریح کرد:وزیر باید پاسخ دهد که علت ممانعت مرکز پشتیبانی امور دام نسبت به بازدید سازمان دامپزشکی از انبارهای غلات ( ذرت، سویا و..) چیست؟.

حاجی دلیگانی با بیان اینکه در همین زمینه در صحن مجلس به وزیر تذکر داده گفت: وزیر باید در این زمینه شفاف سازی کند و پاسخگوی مجلس باشد.

این نماینده مجلس در اواخر اردیبهشت ماه از افرایش چند برابری قیمت ذرت و سویای مورد نیاز مرغداران خبر داد و در تذکری به خاوازی وزیر جهاد کشاورزی بر ضرورت تسریع در توزیع این نهاده برای متعادل سازی بازار عرضه و تقاضا و پیشگیری از روند افزایش قیمت ها شد.