محمد ایمانی سنجر در گفتگو با تابناک:
رئیس اداره دامپزشکی شهرستان سنقروکلیایی از کشف ۳۰ کیلوگرم ماهی منجمد غیربهداشتی و معدوم سازی بهداشتی آن توسط کارشناسان دامپزشکی در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۸۵۹۶۱۶
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۰ 08 June 2020

محمد ایمانی سنجردر گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار داشت: این مقدار ماهی قزل‌آلا توسط فروشنده به صورت دستی، کاملا غیر بهداشتی و بدون خالی کردن محتویات شکم ماهی‌ها اقدام به فریز کردن آنها در یخچال مغازه کرده بود، که با هشیاری و رصد کارشناسان دامپزشکی سریعا ضبط و معدوم سازی شد.

وی خاطر نشان کرد:متخلفان عرضه کالاهای غیربهداشتی به مراجع قضایی معرفی شدند وفروشندگان ماهی حق هیچگونه فریز کردن دستی در داخل مغازه را ندارند.

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان سنقر و کلیایی افزود:از همشهریان خواهشمندم هرگز ماهی قزل‌آلا یخ زده (فریز شده) را بدون بسته بندی، برچسب تاریخ تولید و مصرف معتبر و حاوی محتویات شکم خریداری نکنند و ماهی را فقط به صورت تازه و سالم تهیه کنند.

ایمانی سنجر تاکید کرد:در صورت مشاهده هر گونه تخلف بهداشتی مراتب را به شماره 08348422352 دامپزشکی این شهرستان گزارش دهند.

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان سنقروکلیایی به اجرای گشت های بازرسی از امکان بهداشتی، دامپروری ها، کشتارگاه ها و... در این شهرستان اشاره و اظهار داشت: مردم می‌توانند هرگونه مشکلات و تخلفات بهداشتی را با شماره تماس 1512 و پل ارتباطی سامانه پیامکی 100010001512 اداره کل دامپزشکی استان کرمانشاه در میان بگذارند تا رسیدگی به آن در اسرع وقت انجام شود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار