مدیرعامل منطقه آزاد چابهار گفت: انتصاب‌های جدید مدیران شهری و بندری چابهار از این پس با نظر مساعد منطقه آزاد چابهار خواهد بود.
کد خبر: ۸۵۹۶۸۱
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۲۳ 08 June 2020

عبدالرحیم کردی اظهار داشت: پس از اجرای قانون توسعه منطقه آزاد چابهار و الحاق بنادر شهید بهشتی، شهید کلانتری و شهر چابهار به این منطقه، بر طبق روال قانون تعیین تمامی مدیران بندری و شهری چابهار با نظر منطقه آزاد چابهار است.

وی افزود: البته در حوزه استانداری و فرمانداری با توجه آنکه کل شهرستان چابهار تحت حوزه استحفاظی آن‌هاست، ما دخالتی نداریم. اما سیاست‌های تعیین شده یکسان و در همکاری متقابل با هم است.

مدیرعامل منطقه آزاد چابهار تصریح کرد: غیر از فرماندار و حوزه اسحفاظی آن تعیین بقیه مدیران از جمله مدیران بندری و  دریایی  بندر چابهار  و ادارات مختلف شهری در توافق با منطقه آزاد و با نظر مساعد این سازمان از سوی دستگاه اجرایی مرتبط تعیین خواهد شد.

کردی تاکید کرد: دو رویه برای این کار در سایر مناطق آزاد مرسوم است، اول حکم مدیرعامل و  معرفی دستگاه اجرایی و دوم معرفی مدیرعامل و حکم دستگاه اجرایی است، رویه چابهار هم  از این دو خارج نیست و به مراتب این روش تعیین در مدیران شهری، بندری و دریایی چابهار اعمال خواهد شد کما آنکه درحال حاضر مدیرت کار، تعاون و رفاه اجتماعی منطقه با حکم وزیر و معرفی مدیرعامل تعیین شده و ادارات دیگر هم به مراتب تعیین خواهند شد.

وی گفت: البته تاکید ما آن است که حتما در تعامل با دستگاه اجرایی مربوطه مدیران انتخاب شوند و ما قطعا از تجربیات تخصصی و فنی دستگاه‌های مختلف برای تعیین و انتصاب استفاده خواهیم کرد و در تعامل با آن‌ها هستیم.

مدیرعامل منطقه آزاد چابهار خاطرنشان کرد: برای حاکمیت منطقه آزاد و سازمان بنادر در بنادر شهید بهشتی و شهید کلانتری هم توافق‌نامه درحال انعقاد است و با تاکید بر تعامل، مدیران مربوطه به همان دو روشی که گفته شد، تعیین و منصوب خواهند شد.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
-
|
۱۶:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۹
مثلا مدیر کل اطلاعات چابهار رو شما نظر میدید؟؟؟؟ اصلا چنین صلاحیتی دارید؟
مدیر کل بنادر و دریانوردی فقط مال اون تیکه زمین توی منطقه آزاد نیستا، مدیر کل بنادر استانه، از لیردف و کنارک تا پسابندر و اینا. اونوقت کی به شما چنین قدرتی میده؟ یا مدیر راهداری که از سیستم شما تبعیت نخواهد کرد رو شما تایید میکنید؟؟؟؟
بهتره دولت اول نگاه میکرد با اون نیس چه کردید، از امنیت و اشتغال و رفاه،تا سند منزل و اینا.اگر موفق بودید اینقدر بزرگتان میکرد اگر موفق نبودید کوچکتان میکرد
نه اینکه به صورت مبهم اینهمه دستتان باز بشود حداقل در ذهن خودتان
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار