کد خبر: ۸۵۹۸۰۱
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۹ 08 June 2020
 

تابناک/مدیرعامل شرکت گاز گیلان گفت: با جذب بیش از ۴ هزار مشترک جدید تعداد مشترکان این شرکت به یک میلیون و ۱۰۰ هزار نفر رسید.

 

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، حسین اکبر ، مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان گفت: در اردیبهشت امسال ۴ هزار و ۲۳۰ مشترک به جمع مشترکان گاز طبیعی در گیلان افزوده شده است و مجموع مشترکان این شرکت به یک میلیون و ۱۰۰ هزار مشترک رسید .

او از رشد جذب مشترکان جدید خبر داد و افزود: این تعداد جذب جدید نسبت به مدت مشابه پارسال بیش از ۶۸ درصد رشد داشته است.

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان گفت: با گازرسانی گسترده به اقصی نقاط استان، همه شهر‌ها و دو هزار و ۳۵ روستای استان برخوردار از گاز  است  و متوسط بهره مندی گاز مشترکان گیلانی به بالای ۹۸ درصد رسیده است.

حسین اکبر ،  با اشاره به افزایش تعداد مشترکان گاز طبیعی بر لزوم توجه بیشتر به موضوع آموزش و اشاعه فرهنگ مصرف بهینه و ایمن گاز طبیعی تاکید کرد و افزود: این شرکت با همکاری نهاد‌های مختلف نظیر استانداری، صدا و سیما و همچنین ارتباط مستمر با اصحاب رسانه تمام تلاش خود را برای نهادینه کردن فرهنگ مصرف گاز به کار بسته است.

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان در پایان از همه مشترکان گاز خواست تا با رعایت نکات ایمنی، شرکت گاز را در زمینه ارائه خدمات هرچه بهتر یاری دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار