سعید متقی:
به گزارش: سعید متقی مدیر کل دفتر سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری سمنان گفت: آزمون تعیین سطح ۳۱ نفر از کارکنان مجموعه استانداری و فرمانداری‌های تابعه برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۶۰۲۵۷
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۲ 09 June 2020

مشارکت ۷۰.۲ درصدی مردم سمنان در ادوار گذشته انتخابات مجلس شورای ...

مدیر کل دفتر سیاسی ، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری سمنان صبح سه‌شنبه در جمع خبرنگاران به میزبانی استانداری سمنان ضمن بیان اینکه با توجه به نقش و جایگاه وزارت کشور و سازمان‌های تابعه به عنوان دستگاه حاکمیتی و نظارتی و نماینده عالی دولت در سطح کشور، ایجاب می‌نماید تا بهره‌گیری از مدیران با تجربه، توانمند و متخصص در دستورکار وزارت متبوع باشد، بیان کرد: در سطح استان نیز برای بهره‌گیری از این نیروها تلاش‌های خوبی شده است.

وی ادامه داد: طرح شناسایی نیروهای مستعد درون سازمانی وزارت کشور برای انتصابات سیاسی از سال ۹۸ در دفتر سیاسی وزارت کشور آغاز که در مرحله نخست آزمون تعیین سطح ۳۱ نفر از کارکنان مجموعه استانداری سمنان و فرمانداری‌های تابعه روز جمعه ۳۰ خرداد ۹۹ به صورت همزمان در ۱۷ استان کشور برگزار خواهد شد.
سعید متقی افزود: در راستای سیاست‌های دولت استفاده از نیروهای درون سازمانی در دستورکار وزارت کشور قرار گرفته و امروزه شاهد انتصاب ۸۵ درصد نیروهای وزارت کشور در مناصب مدیریتی هستیم.

متقی درباره شرایط این آزمون، ابراز کرد: اجرای این طرح هیچ تعهدی برای انتصاب قطعی شرکت کنندگان در آزمون ایجاد نمی‌کند.‌

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار