کد خبر: ۸۶۰۸۸۱
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۱ 10 June 2020
مسئول هیأت رزمندگان اسلام استان گیلان در مراسم تکریم و معارفه مسئول جدید هیأت رزمندگان اسلام شهرستان آستارا گفت: مدیران اجرایی هیأت رزمندگان دیگر شهرستان‌های استان نیز در حال جابه‌جایی بوده و مسئولیت به دست نیروهای جوان و انقلابی سپرده می‌شود
استفاده از نیروهای جوان و انقلابی در بدنه مدیریتی هیأت‌ رزمندگان

به گزارش خبرگزاری فارس از آستارا، سردار محمدحسن حاتمی پیش‌ازظهر امروز در مراسم تکریم و معارفه مسئول جدید هیأت رزمندگان اسلام این شهرستان اظهار کرد: مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب به نقش و اهمیت هیأت‌ها به ویژه هیأت رزمندگان اسلام اشاره کرده است.

مسئول هیأت رزمندگان اسلام استان گیلان با اشاره به تظاهرات استکبارستیزانه مردم آمریکا در اعتراض به سیاست‌های این کشور خاطرنشان کرد: اکنون نماز جماعت در کنار کاخ ریاست‌جمهوری اقامه می‌شود و این اقدام، برگرفته از فرهنگ جهاد، مقاومت و ایستادگی است.

وی با بیان اینکه مدیران اجرایی هیأت رزمندگان دیگر شهرستان‌های استان گیلان نیز در حال جابه‌جایی بوده و مسئولیت به دست نیروهای جوان و انقلابی سپرده می‌شود، گفت: طبق برنامه‌ریزی‌های صورت‌گرفته قرار است از تجربیات مدیران پیشکسوت هیأت رزمندگان در هیأت‌امنای هیأت استفاده شود.

* هیأت رزمندگان اسلام به قطب فرهنگی تبدیل شود

امام‌جمعه آستارا نیز در مراسم تکریم و معارفه مسئول جدید هیأت رزمندگان اسلام این شهرستان رزمندگان اسلام را یادگاران هشت سال دفاع مقدس دانست و اظهار کرد: هیأت رزمندگان یک ظرفیت بسیار بزرگ برای انتقال مفاهیم جهبه، جهاد و شهادت به نسل‌هایی است که انقلاب و دفاع مقدس را از نزدیک لمس نکرده‌اند. 

حجت‌الاسلام‌والمسلمین کاظم حافظ‌نیا با بیان اینکه هیأت رزمندگان شهرستان آستارا باید به یک قطب فرهنگی تبدیل شود، تصریح کرد: برنامه‌های فرهنگی این شهرستان با محوریت هیأت رزمندگان و با حضور یادگاران انقلاب و هشت سال جنگ تحمیلی برگزار شود.

به گزارش فارس، در پایان مراسم ضمن‌قدردانی از زحمات «اسماعیل موسوی‌مقدم» مسئول پیشین هیأت رزمندگان شهرستان آستارا، «محمد داداش‌زاده اصل» به مدت دو سال به عنوان مسئول جدید هیأت رزمندگان این شهرستان منصوب و معارف شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار