رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان گفت: ۱۴۰ واحد تولیدی و صنعتی راکد و تعطیل در این استان سال گذشته در راستای کمک به رونق تولید به چرخه فعالیت بازگشتند.
کد خبر: ۸۶۱۰۸۶
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۵ 11 June 2020

ایرج موفق تشریح کرد: بیش از ۲۷۰ نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در سال ۹۸ برای برطرف کردن مشکلات تامین اجتماعی، امور مالیاتی، بانکی، شهرک‌های صنعتی و زیرساخت‌های تولید در استان اصفهان برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه نشست‌های کارگروه افزون بر یک‌هزار و ۱۳۴ مصوبه داشت، افزود: افزون بر ۳۰ هزار میلیارد ریال مصوبه برای تسهیلات از محل طرح رونق تولید در پی داشت که از این مبلغ بیش از ۶ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال آن مصوب و پرداخت شده است.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان بیان کرد: ۱۸ هزار میلیارد ریال نیز از محل تبصره ۱۸ مصوب شد که از مرکز به این استان ابلاغ شده بود.

وی اضافه کرد: نزدیک به چهار هزار و ۱۳۰ میلیارد ریال نیز از همین محل به واحدهای صنعتی پرداخت شد؛ یعنی افزون بر ۴۸ هزار میلیارد ریال مصوبه‌ای که داشتیم، پرداختی آن بیش از ۱۰ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال بود که در اختیار واحدهای تولید و صنعتی قرار گرفت و توانست بخشی زیادی از مشکلات آنها را برطرف کند.

موفق ادامه داد: با توجه به حجم فعالیت‌هایی که در بخش صنعت استان اصفهان و شهرستان کاشان انجام می‌شود، به دنبال آن هستیم تا حجم نشست‌های رفع موانع تولید و تسهیلاتی که واحدها نیاز دارند را در اولویت قرار دهیم، درخواست‌های آن‌ها را رسیدگی کنیم و از این روش بتوانیم مشکلات را به حداقل برسانیم.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار