نوربخش حاتمی در گفتگو با تابناک:
رئیس جهاد کشاورزی استان کرمانشاه گفت:در هفته جهاد کشاورزی (۲۱ تا ۲۷ خرداد) ۷۱ پروژه عمرانی و تسهیلاتی بخش کشاورزی افتتاح می شود.
کد خبر: ۸۶۱۲۲۹
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۰ 11 June 2020

نوربخش حاتمی  در گفتگو به خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار داشت:با فرمان حضرت امام خمینی (ره) جهاد سازندگی در ۲۷ خرداد ۱۳۵۸ تشکیل شد و از همان آغاز کار توانست خیل عظیم نیرو‌های جوان و متخصصین متعهد  در رشته‌های گوناگون را برای احیا و نوسازی روستا‌ها در ابعاد اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی به خود جذب کند.

وی خاطر نشان کرد: به دنبال فرمان حضرت امام خمینی (ره) مبنی بر تشکیل جهاد سازندگی، اقشار مختلف مردم جهت محرومیت زدایی بسیج شدند.

 رئیس جهاد کشاورزی کرمانشاه افزود:۸۵ پروژه با اعتبار بیش از ۱۰۹ میلیارد تومان و اشتغالزایی ۴۲۰ نفر در استان افتتاح و یا عملیات اجرایی آن‌ها آغاز می‌شود و پروژه‌های عمرانی قابل افتتاح ۳۰ پروژه آب و خاک با سرمایه گذاری شش میلیارد و ۵۴۳ میلیون تومان و اشتغالزایی۹۴ نفر  است.

حاتمی تصریح کرد:۴۱پروژه تسهیلاتی کشاورزی قابل افتتاح شامل ۹ پروژه باغبانی با اعتبار ۱۵ میلیارد تومان و اشتغالزایی ۴۶نفر، ۲۶پروژه تولیدات دامی با اعتبار بیش از ۴۰ میلیارد تومان و اشتغالزایی ۱۲۹ نفر و هفت پروژه صنایع کشاورزی با اعتبار ۱۷ میلیارد و۳۵۵ میلیون تومان و اشتغالزایی ۹۵ نفر است.

وی در پایان گفت:در این هفته عملیات اجرایی ۱۴پروژه‌های عمرانی و تسهیلاتی بخش کشاورزی با ۳۰میلیارد تومان سرمایه گذاری و ایجاد اشتغال برای ۶۷ نفر آغاز می شود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار