فرماندار شهرستان ساری گفت : در حال حاضر ۳۹۲ پروژه عمرانی در این شهرستان به عنوان مرکز استان مازندران نیمه کاره است.
کد خبر: ۸۶۱۲۸۰
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۶ 11 June 2020

به گزارش تابناک مازندران، عباسعلی رضایی روز پنجشنبه در نشست شورای اداری شهرستان ساری پیشرفت فیزیکی این پروژه ها را بین ۲۰ تا ۶۰ درصد اعلام کرد و بدون بیان میزان اعتبار مورد نیاز برای تکمیل این پروژه ها افزود: باید در سال جاری تکمیل پروژه های عمرانی بالای ۶۰ درصد در اولویت قرار گیرد.
وی اضافه کرد: تاکنون حدود ۴۶ درصد از اعتبار عمرانی استانی شهرستان ساری برای تکمیل پروژه های نیمه تمام اختصاص یافت و دستگاههای اجرایی باید تلاش کنند تا تیرماه سال جاری این اعتبار را جذب کنند.
نماینده عالی دولت در شهرستان ساری به مدیران ادارات شهرستانی هشدار داد تا نسبت به جذب ۱۰۰ درصد اعتبار عمرانی تلاش کنند و هر گونه کم کاری مدیران با برخورد اداری و قانونی مواجه می شود و به هر میزانی که اعتبار سال گذشته به دلیل کم کاری مدیران به خزانه برگشت داده شود ، به همان میزان نیز از اعتبار سال جاری آنها کم خواهد شد.
رضایی از طولانی شدن تکمیل پروژه های عمرانی در شهرستان ساری از جمله تالار مرکزی این شهرستان انتقاد کرد و افزود : پروژه عمرانی مشابه در یکی دیگر از شهرهای کشور همزمان با ساری شروع و در سال ۹۴ به بهره برداری رسید ، ولی تالار مرکزی ساری همچنان نیمه کاره است.
وی از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران و ادارات تابعه شهرستانی خواست تا برای پیگیری اعتبار پایانی برای تکمیل این پروژه اقدام کنند.
فرماندار شهرستان ساری با اشاره به محدودیت اعتباری کشور به دلیل تحریم ظالمانه ، مدیران شهرستانی را به پیگیری میدانی پروژه های عمرانی فراخواند و اظهارداشت : با نشستن بر روی میز اداره نمی توان مشکل مردم را رفع کرد و با پیگیری میدانی بسیاری از پروژه های عمرانی را می تواند عملیاتی کرد و گره از کار مردم گشود.
وضعیت زرد کرونایی در ساری
رییس ستاد شهرستانی مقابله با کرونا شهرستان ساری گفت: با همکاری مردم و تلاش درمانگران و دستگاه سلامت استانی و شهرستانی ، وضعیت ساری از لحاظ ابتلا به بیماری کرونا بین زرد و سفید قرار دارد و رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری فیزیکی اجتماعی می توان به وضعیت سفید نیز رسید.
رضایی خاطرنشان کرد: با وجود کاهش روند بیماری کرونا در سطح استان و شهرستان ساری همچنان خطر واگیری این بیماری بالاست و باید همچنان رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در دستور کار قرار گیرد.
رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان ساری نیز گفت : این شهرستان از لحاظ وضعیت کرونایی با همکاری مردم و تمام دستگاههای اداری و اجرایی به خصوص سلامت گران در وضعیت خوبی قرار دارد.
دکتر مهدی برزگر افزود : همچنان باید رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در دستور کار مردم قرار گیرد و هر گونه بی توجهی نسبت به پروتکل های بهداشتی می تواند بار دیگر مشکلاتی را برای شهرستان ایجاد کند.
براساس آمار هم اکنون حدود ۲۹۰ بیمار کرونایی با وضعیت حاد تنفسی در بیمارستان های تحت پوشش دو دانشگاه علوم پزشکی بابل و مازندران بستری هستند و روند نزولی ابتلا به این ویروس از اول اردیبهشت ماه در استان شروع و همچنان ادامه دارد.
براساس آمار دانشگاه علوم پزشکی استان مازندران هم اکنون به جز شهرستان گلوگاه در شرق این خطه شمال کشور مابقی ۲۱ شهرستان دیگر از لحاظ ابتلا به کرونا در وضعیت زرد قرار دارند .

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار