کد خبر: ۸۶۱۵۷۶
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۱ 12 June 2020

     

تابناک/رونمایی کتاب "مقدمه ای بر مکانیزم و درمان بیماری کبد چرب غیر الکلی" به شیوه مجازی در لاهیجان انجام شد.

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان لاهیجان، در ایام اوج  همه گیری کرونا معرفی کتاب"مقدمه ای بر مکانیزم و درمان بیماری کبد چرب غیر الکلی"تالیف ابراهیم علی نیا برای اولین بار به شیوه رونمایی مجازی به اشتراک گذاشته شد.

   به دلیل اوج گیری همه گیری بیماری کرونا و لغو بسیاری از برنامه های فرهنگی و هنری به صورت گردهم آیی و همایش ها ، اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان لاهیجان در اقدامی بدیع برنامه رونمایی از کتابی که تالیف یکی از نویسندگان این شهر بود را در فضای مجازی اجرا کرد.

 دراین برنامه مجازی با ارائه تصاویر کتاب  و توضیح اولیه ، از نویسنده کتاب خواسته شد با فضاسازی مناسب  در چند بخش کتاب را به زبان خود به مردم  معرفی کند .

کتاب مقدمه ای بر مکانیزم و درمان بیماری کبد چرب غیر الکلی تالیف دکتر ابراهیم علی نیا آهندانی است که توسط انتشارات موجک در تهران و به سال 1399 به زیور طبع آراسته شد. 

ابراهیم علی نیا متولد 1365 دارای مدرک تحصیلی دکترای بیوشیمی است که هم اکنون به تدریس در دانشگاه و مراکز آموزش عالی مشغول می باشد.از وی کتاب سرطان شناسی و درمان (رویکردی بر گیاهان دارویی) نیز به چاپ رسیده است و کتاب دیگری با عنوان"روشهای نوین توالی یابی در ژنتیک پزشکی" را در دست انتشار دارد. از این نویسنده مقاله های مختلفی نیز منتشر شده است .

 اداره فرهنگ وارشاد اسلامی لاهیجان  که  تهدید همه گیری بیماری کروناویروس را فرصتی برای ارائه برنامه های فرهنگی و هنری به شیوه غیرمعمول  و با بهره گیری از فضای مجازی یافته است در پیش بینی برنامه های آتی خود در نظر دارد برنامه های رونمایی مجازی کتاب و سایر برنامه های فرهنگی که امکان اجرای آن در فضای مجازی است را در دستور کارخود قرار دهد. بنابراین از همه ایده های نو و بدیع که توسط دوستداران فرهنگ و هنر ارائه شود استقبال می کند.

لازم بذکر است از اول تیر ماه سالنها با ظرفیت 50 درصد باز می شود و این اداره تصمیم دارد در کنار رونمایی کتاب با حضور فرهیختگان ، معرفی کتاب را به صورت مجازی در برنامه های خود داشته باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار