کد خبر: ۸۶۱۵۸۵
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۶ 12 June 2020

 

 
 
     
 
عملیات اجرایی پروژه خانه فرهنگ و هنر املش آغاز شد
تابناک/رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی املش از آغاز عملیات اجرایی پروژه خانه فرهنگ و هنر این شهرستان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان املش، سید عباس موسوی با اعلام این خبر افزود: اولین مرحله از عملیات مقاوم سنجی پروژه خانه فرهنگ و هنر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان املش (از پروژه های مصوب دور دوم سفر ریاست جمهوری) در تاریخ 17 خرداد 99 انجام گرفت.

وی ادامه داد: این پروژه با حمایتهای همه جانبه حجت الاسلام صفری نماینده شهرستان های رودسر و املش در مجلس شورای اسلامی، رنجبر فرماندار شهرستان املش، حجت الاسلام رنجبر امام جمعه شهرستان املش، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گیلان، شهردار و شورای اسلامی شهر در حال اجرا می باشد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی املش تصریح کرد: با بهره برداری از این مجموعه فرهنگی و هنری و برنامه ریزی های به عمل آمده، ان شاءالله شاهد برگزاری برنامه های مناسب و فاخر در شهرستان باشیم.

اولین جلسه پروژه خانه فرهنگ هنر املش در تاریخ 2 مرداد 98 با حضور جمعی از مدیران شهرستانی - مهندس پاک نیا مسئول دفتر فنی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان -  جعفری و ربیعی از فعالین عرصه فرهنگ و هنر  در محل شهرداری املش برگزار و در آن، هماهنگی بیشتر جهت واگذاری زمین جهت ساخت خانه فرهنگ و هنر صورت گرفت.

 این پروژه که با پیگیری امامان جمعه شهرستان - فرماندار - روئسای شورای اسلامی شهر املش و جمعی از فعالین عرصه فرهنگ و هنر املش در سفر ریاست جمهوری به استان مصوب شده بود ، قرار است طی دو سال با اختصاص 50 میلیارد ساخته شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار