کد خبر: ۸۶۱۸۰۶
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۰۰ 13 June 2020
 
 

 

تابناک/مرگ تلخ دختری در برابر چشمان مادرش
[شهروند] دختر هجده‌ساله اسلام‌آبادی بعدازظهر پنجشنبه بر اثر اصابت گلوله در پیش چشم مادرش جان سپرد. دختری هجده‌ساله به همراه مادرش که سرنشین سواری مسافربری به سمت اسلام‌آباد بود، بعدازظهر پنجشنبه در بزرگراه کرمانشاه به اسلام‌آباد غرب در گردنه مرصاد محدوده پایگاه راهداری مورد اصابت شلیک گلوله از بیرون قرار گرفت و در دم در آغوش مادرش جان سپرد. به گفته خانواده مقتول در این حادثه دلخراش که ظاهرا نزاع و در گیری بین چند نفر دیگر رخ می دهد و گلوله شلیک شده از طرف یکی از خاطیان به ماشین در حال حرکت برخورد کرده و دختر ۱۸ ساله اسلام آبادی از ناحیه سر مورد اصابت تیر اسلحه قرار میگیرد و در دم جان می سپارد.


پایان کار دو باند قمارباز
[شهروند] مأموران پلیس امنیت اخلاقی تهران بزرگ دو باند قمارباز را در سعادت‌آباد و نازی‌آباد منهدم کردند. به دنبال دریافت اطلاعاتی از فعالیت جداگانه دو باند در حوزه قماربازی در دو نقطه مختلف شهر تهران یعنی سعادت‌آباد و نازی‌آباد رسیدگی به موضوع در دستور کار مأموران پلیس امنیت اخلاقی پایتخت قرار گرفت و آنان با انجام تحقیقات نامحسوس از صحت گزارش‌های دریافتی اطمینان پیدا کرده و برای آغاز عملیات هماهنگی‌های لازم را با مقام قضائی انجام دادند. با اخذ مجوز قضائی، مأموران در عملیاتی جداگانه که در هفته جاری به اجرا درآمد، اقداماتی برای دستگیری مجرمان انجام دادند. در عملیاتی که در محله سعادت‌آباد اجرا شد، مأموران ۱۲ نفر را در یک محل دستگیر کردند. همچنین در محل دستگیری این افراد آلات و ادوات مربوط به قمار نیز کشف و ضبط شد و ۷۰‌میلیون تومان پول نقد و دستگاه کارتخوان نیز جزو دیگر کشفیات پلیس در این محل بود. در عملیات دیگری که در محله نازی‌آباد تهران به اجرا درآمد، هفت متهم دستگیر شده و ۵۰‌میلیون وجه نقد نیز به همراه ادوات قمار کشف و ضبط شد. تمامی بیست‌ویک فرد دستگیرشده در مقر پلیس تحت بازجویی قرار گرفتند که برابر اعترافات آنان مشخص شد این محل‌ها از سوی افراد اصلی که جزو دستگیرشدگان نیز بودند، اجاره شده و انواع و اقسام ادوات قمار و همچنین دیگر سرگرمی‌هایی که آنان با قصد قمار از آن استفاده می‌کردند در این محل وجود داشت. افسر این دو پرونده در پلیس امنیت تهران بزرگ با اعلام این جزئیات گفت: «شرط حضور افراد در این پاتوق‌ها داشتن معرف بود و به راحتی امکان حضور در آن وجود نداشت. همچنین تحقیقات برای کشف دیگر جرایم احتمالی و نیز دیگر مبالغ قمارشده از سوی مأموران ادامه دارد.


آتش‌سوزی در کلیسای مریم در تپه هگمتانه
[شهروند] آتش‌سوزی در محوطه کلیسای مریم در تپه هگمتانه به‌سرعت مهار شد و آسیبی به بافت تاریخی کلیسا نرسید. محمدامین عقیلی، روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی همدان، در این باره گفت: «این حادثه ساعت ۱۴ دقیقه بامداد پنجشنبه به  آتش‌نشانی اعلام شد و اکیپ عملیاتی ایستگاه مرکزی ۴ دقیقه بعد در محل بودند. مهار آتش در محوطه این کلیسا بیش از نیم ساعت طول کشید.» این آتش‌سوزی به علت بی‌احتیاطی رهگذران و افزایش پوشش گیاهی در تپه تاریخی هگمتانه بر اثر بارش‌های خوب امسال اتفاق افتاد. این اتفاق در ضلع شرقی تپه باستانی هگمتانه و قسمت پایانه اتوبوس‌های سرگذر روی داد. گرم‌شدن هوا و حضور بیشتر مردم در مراتع طی دو هفته اخیر روزانه ۱۰ مورد آتش‌سوزی در مراتع به وجود آورده است. اگر حضور به موقع اکیپ آتش‌نشانی نبود گسترش آتش‌سوزی بیشتر می‌شد و احتمال آسیب به بافت تاریخی محوطه هگمتانه و تأسیسات موجود در آن وجود داشت.


نزاع مرگبار دو برادر در شمال
[شهروند] مردی که در نزاعی خونین برادرش را در منطقه پستک رشت به قتل رساند، دستگیر شد.  شامگاه پنجشنبه نزاع دو برادر سی‌وسه و چهل‌وپنج ساله در محله پستک رشت برای تقسیم ارث موجب شد برادر جوان‌تر برادر دیگر را با چاقو به‌شدت زخمی کند. متهم پس از رساندن برادرش به یکی از بیمارستان‌های رشت و فوت او بر اثر جراحات عمیق فرار کرد. برادر سی‌وسه ساله قاتل در کمتر از ۲۴ ساعت در رشت دستگیر شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار