کد خبر: ۸۶۱۸۵۲
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۷ 13 June 2020

 

تابناک/گروه استان‌ها- مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان از سازماندهی ۲ هزار گروه جهادی داوطلب در استان خبر داد و گفت: فعالیت‌های محرومیت‌زدایی سپاه وارد مرحله جدید‌تری می‌شود.

 
سازماندهی 2000 گروه جهادی در گیلان؛ محرومیت‌زدایی توسط سپاه پاسداران وارد مرحله جدید‌ شد

احمد ابراهیمی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در رشت، با بیان اینکه امسال فعالیت‌ها و اقدامات محرومیت‌زدایی بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان وارد مرحله جدیدتری می‌شود اظهار داشت: 2 هزار گروه جهادی در گیلان امسال در حال ساماندهی و ثبت شدن هستند تا در حوزه‌های استحفاظی تعیین شده به محرومان خدمت‌رسانی کنند.

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان از رویکرد و ابلاغ جدید این سازمان برای تشکیل گروه‌های جهادی محله‌محور با هدف رفع محرومیت در استان خبر داد و عنوان کرد: طرح هر پایگاه یک گروه جهادی برنامه‌ای است که از مدت‌ها قبل در گیلان با هدف یاری رساندن به مناطق کم‌برخوردار استان در دستور کار قرار گرفته است.

ابراهیمی با بیان اینکه کارهای مربوط به ثبت و ساماندهی گروه‌های جهادی در حال انجام است و به زودی روند آن به سامان می‌رسد تصریح کرد: این گروه‌های جهادی که شمار آن‌ها امسال به میزان قابل توجهی افزایش پیدا می‌کند کارشان را در بخش محرومیت‌زدایی و خدمات‌رسانی در حوزه‌های استحفاظی آغاز می‌کنند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر 2 هزار پایگاه در سطح محلات و نواحی سراسر استان گیلان وجود دارد ایجاد یک فضای بسیار مناسب در راستای کمک به اقشار نیازمند جامعه را مورد تأکید قرار داد و ابراز داشت: به زودی یک توان مضاعفی متشکل از نیروی انسانی و افراد متخصص در کنار هم برای محرومیت‌زدایی در استان گیلان ایجاد می‌شود.

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان شعار جهش تولید را که در طلیعه امسال توسط مقام معظم رهبری نامگذاری شد را مورد توجه قرار داد و خاطرنشان کرد: سپاه و سازمان بسیج سازندگی به عنوان نهادهایی مردمی در راستای تحقق و عملیاتی کردن این شعار راهبردی برنامه‌های ویژه‌ای را تدارک دیده‌اند.

ابراهیمی توجه مقام معظم رهبری به مسائل اقتصادی در چند ساله اخیر با توجه به ابلاغ سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی در کشور را مورد اشاره قرار داد و اظهار داشت: با توجه به نقشه‌های دشمن و تحرکات خبیثانه‌اش در حوزه جنگ اقتصادی لازم است تمام دستگاه‌ها و نهادها برای تحقق این شعار راهبردی تلاش کنند.

وی اجرای برنامه‌های جهادی در استان گیلان به ویژه نقاط محروم آن را اثربخش خواند و ابراز داشت: بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان همواره روند اجرای فعالیت‌های جهادی و یا ساخت مسکن محرومان را با جدیت و شتاب بسیار بیشتری ادامه می‌دهد تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن محرومیت از تمام نقاط استان گیلان برچیده شود.

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان با تأکید بر ضرورت تعامل با سایر نهادها و دستگاه‌های برای رفع چهره محرومیت از استان گیلان تصریح کرد: بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان جهت ارائه خدمت به مردم، آماده همکاری با تمام دستگاه‌های اجرایی است و می‌تواند از دورترین نقاط استان تا مناطق شهری خدمات لازم را با حضور گسترده بسیجیان به مردم شریف گیلان ارائه دهد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار