تابناک/به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ با حضور رئیس گروه مشارکت های اجتماعی اداره کل ورزش وجوانان استان گیلان و همچنین رئیس اداره ورزش جوانان ماسال اولین جلسه مجمع عمومی انجمن جوانان کارتاش شهرستان ماسال  برگزار شد.

فیروز عزت دوست ضمن ابراز خشنودی  از تشکیل این سمن درشهرستان ماسال بیان کرد : منطقه ماسال شاندرمن از جوانان خوبی بهره مند می باشد و امیدوار هستیم که این سمن بتواند از این پتانسیل به خوبی استفاده کند.

وی گفت : سمن جوانان کارتاش که در زبان تالشی به معنی جوانان کار ساز می باشد با هدف تشکیل کارگاه ها تولیدی و آموزشی و همچنین جمع آوری بانک اطلاعاتی از نیاز های جامعه و جوانان جویای کار تشکیل شده است.

ابراهیمی رئیس اداره ورزش وجوانان ماسال نیز گفت:با تشکیل این سازمان مردم نهاد در شهرستان ماسال امیدوار هستیم  برای جوانان ماسال و شاندرمن بستری برای ارائه ایده ها و طرح های خود و همچنین اثبات خودشان در جامعه تشکیل شود.

 

در پایان با برگزاری جلسه مجمع عمومی  سمیرا فرخی ، راحله نصیری ، نسیم عبداله زاده ، محمد رحمانپور  و سید طاها موسوی   بعنوان اعضای شورای مرکزی و  زهرا اکملی بعنوان بازرس سمن تعیین شدند.

همچنین  از سوی  اعضای شورای مرکزی آقای سید طاها موسوی بعنوان دبیر انجمن انتخاب  شد.