هادی عسگری در گفتگو با تابناک:
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه گفت: پیگیری مطالبات جامعه هدف در هر سطحی که باشد از جمله وظایف و اولویت های کار همکاران ما در این نهاد مقدس است.
کد خبر: ۸۶۲۸۱۳
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۰ 15 June 2020

حجت الاسلام هادی عسگری در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار داشت:در سه ماهه اول سال ۹۹ بیش از ۳۷ هزار نفر ازایثارگران مشتمل بر خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و آزادگان سرافراز با مراجعه به ادارت بنیاد پیگیر مسائل و مشکلات خود بوده اند. 
 
وی خاطر نشان کرد:با توجه به شیوع ویروس کرونا در سطح جامعه، همکاران بنیاد استان با پاسخ گویی به تمامی درخواست‌های ایثارگران سعی در بر طرف کردن مشکلات داشته اند.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه افزود:ارتباط‌های دوسویه در ۴ بخش اینترنتی، سامانه ۱۶۱۶، حضوری و ارتباط خادم به مخدوم را شامل شده و نشان از آن دارد که نهاد مقدس بنیاد در پی آن است که به هر نحو ممکن مشکلات و مطالبات ایثارگران عزیز را به نحو شایسته‌ای پیگیری کند.

عسگری تصریح کرد: در تمامی شهرستان‌های جوانرود، سنقر کلیایی، کنگاور، تلاث باباجانی و گیلانغرب همچنان ۵ شهرستانی هستند که جامعه ایثارگری آنان استقبال بیشتری را از سامانه ۱۶۱۶ داشته اند.
 
وی ابراز داشت:وظیفه شرعی و قانونی گره گشایی از مشکلات جامعه ایثارگری است که خدای متعال نصیب خادمان شهدا در این نهاد مقدس شده است.
 
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه در پایان گفت:شهدا در مقابله با دشمنان نظام به دنبال نان و نام نبودند و هدف والای آنان رضایت الهی و معامله با خداوند متعال بود و لذا ما با خدمتگزاری به خانواده های معظم شهدا به دنبال کسب رضایت آنان و دعای خیر مادران شهدا هستیم که حقیقتأ درحکم دعای امام زادگان است. 
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار