مدیرکل استاندارد گفت: واحد‌های تولیدی استان ایلام که همه محصولات آن‌ها مشمول استاندارد اجباری، تشویقی و دارای نشان استاندارد باشد، می‌توانند در رقابت برای کسب عنوان واحد نمونه استاندارد استان شرکت کنند.
کد خبر: ۸۶۲۸۸۳
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۰ 15 June 2020

به گزارش تایناک ایلام ؛ مهناز همتی اظهار داشت : با توجه به این که مدیران همه واحد‌های تحت پوشش استاندارد کارتابل در سامانه نظارت بر اجرای استاندارد و رمز ورودبه سامانه دارند، مدیران واحد‌های تولیدی و خدماتی می‌توانند از سی ام خردادماه تا دوازدهم تیرماه نسبت به تهیه و تکمیل مستندات لازم مطابق با فرم‌های مربوط که درکارتابل مدیران و سایت اداره کل استاندارد ایلام، به آدرس http://ilam.isiri.gov.ir بارگذاری شده است اقدام کنند.

وی گفت: در صورتیکه واحد‌های متقاضی به هر دلیل موفق به ثبت نام در فرآیند انتخاب واحد نمونه نشوند، مشکل را به اداره کل استاندارد ایلام، اداره نظارت بر اجرای استاندارد منعکس کنند.

همتی گفت: ارتقای کیفیت محصولات و رضایت مشتریان برگزاری دوره‌های آموزش مدیران و کارکنان و دوره‌های آموزشی مسئولان کنترل کیفیت واحد‌های تولیدی و نوآوری از امتیاز‌های اصلی انتخاب واحد‌های نمونه استاندارد است./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار