مدیر عامل شرکت گاز آذربایجان غربی گفت: هم اکنون یک میلیون و ۱۱۰ هزار و ۵۵۸ واحد مسکونی دراین استان از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند.
کد خبر: ۸۶۳۰۱۵
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۹ 15 June 2020

به گزارش  تابناک آذربایجان غربی ،علیرضا شیخی گفت: به رغم شرایط خاص کشور به دلیل ویروس کرونا، با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، گازرسانی به مناطق محروم استان با جدیت تمام در حال اجراست.

مدیر عامل شرکت گاز آذربایجان غربی با اشاره به اینکه آذربایجان غربی منطقه‌ای کوهستانی با جاده‌های صعب العبور، دره‌های عمیق و رودخانه‌های پرآب است و این امر از موانع اجرای پروژه‌های عمرانی به حساب می‌آید افزود: دره ها، کوه‌ها و رودخانه‌ها حریف همت کارکنان شرکت گاز آذربایجان غربی نمی‌شوند و ما گام‌های خود برای تبدیل این استان به استان سبز را با استواری تمام برمیداریم.

شیخی نمونه این تلاش شبانه روزی را اجرای ۱۸۳ کیلومتر شبکه گاز طبیعی در سه ماه اول سال دانست و اظهار کرد: از ابتدای سال تا کنون به رغم شرایط بهداشتی حاکم بر کشور و شیوع ویروس کرونا، توانسته ایم به اهداف از پیش تعیین شده برسیم و اشتراک پذیری ۲ هزار و ۵۶۷ مشترک جدید گواهی دیگر بر این مدعاست.

مدیر عامل شرکت گاز آذربایجان غربی ادامه داد: در طول سه ماه گذشته هزار و ۱۵۵ مورد انشعاب نیز نصب شده است.

این مسئول گفت: پروژه‌های گازرسانی نیازمند هماهنگی و همکاری همه نهاد‌ها و دستگاه‌های خدمات رسان است و امیدواریم که با همکاری این نهادها، شرکت گازاستان، هرچه سریعتر روستا‌های بالای ۲۰ خانوار قابل گازرسانی را از این نعمت خدادادی بهره‌مند سازد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار