سخنگوی ستاد مدیریت و مقابله با کرونا استان کرمانشاه گفت: تا به امروز ظرفیت درمانی استان، پاسخگوی نیاز بیماران کرونایی بوده و همه مراجعه‌کنندگان از اقدامات درمانی، بیمارستانی و بهداشتی بهره‌مند شده‌اند.
کد خبر: ۸۶۳۰۲۴
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۰ 15 June 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از فارس،مسعود بهرام‌نژاد امروز در جمع اصحاب رسانه اظهار داشت: کرونا از دهه دوم خردادماه در کرمانشاه به وضعیت هشدار و الان به قرمز رسیده است.

وی ادامه داد: سیاست مدیریت ویروس کرونا در کشور به گونه‌ای است که آمار بیماران مبتلا به گونه‌ای مدیریت شود که پاسخگوی نیاز درمان و بهداشت آن‌ها باشیم که تا به امروز توانسته‌ایم طبق برنامه پیش برویم و موفق عمل کنیم.

سخنگوی ستاد مدیریت و مقابله با کرونا استان کرمانشاه ادامه داد: تا به امروز ظرفیت درمانی استان با تلاش کادر درمانی و مدیریت بهداشت درمان، پاسخگوی نیاز بیماران بوده و همه مراجعه‌کنندگان از اقدامات درمانی، بیمارستانی و بهداشتی بهره‌مند شده‌اند.

بهرام‌نژاد نحوه مدیریت شیوع کرونا ویروس در استان را توسط مردم قابل تقدیر دانست و گفت: الان با بازگشت مشاغل به چرخه و شلوغی‌های ایجاد شده بخش اداری و مردم باید بیشتر پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند.

وی با اشاره به تعطیلی تالارها، رعایت پروتکل بهداشتی را برای سایر مشاغل ضروری دانست و گفت: هم‌استانی‌ها سه شاخص مهم استفاده از ماسک، رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و شستن دست‌ها را در بحث خودمراقبتی باید مدنظر داشته باشند، خودمراقبتی فعلا تنها راه جلوگیری از شیوع بیشتر ویروس کرونا است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار