رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه، از وقوع یک سانحه رانندگی در شهر کرمانشاه خبر داد که طی آن کودک چهار ساله‌ای قربانی جنون سرعت یک راننده بی‌احتیاط شد و جانش را از دست داد.
کد خبر: ۸۶۳۰۳۴
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۵ 15 June 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل ازپایگاه خبری پلیس، سرهنگ فضل‌الله شیری اظهار داشت: این حادثه دلخراش حوالی ساعت 12 شب گذشته (یکشنبه 25 خردادماه) در چهارراه جوانشیر به سمت میدان وکیل‌آقا رخ داد.

وی ادامه داد: در این سانحه ناگوار، یک دستگاه پراید که با سرعت از مسیر یاد شده در حال حرکت بود با 2 عابر پیاده که آقایی 35 ساله و پسربچه چهار ساله وی بوده‌اند، به شدت برخورد کرده و آن‌ها را زیر گرفت.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه تصریح کرد: بر اثر این برخورد، کودک چهار ساله به نام «عماد» جان خود را از دست داد و پدر وی نیز زخمی و به مراکز درمانی منتقل شد.

وی افزود: کارشناسان ما علت وقوع این حادثه را عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه به خاطر سرعت غیرمجاز اعلام کردند.

شیری در ادامه و با ابراز تاسف از وقوع حادثه مرگبار شب گذشته، گفت: متاسفانه در طول پنج روز اخیر سه نفر از عابران پیاده در سوانح رانندگی جان خود را از دست داده‌اند.

وی یادآوری کرد: مرگ سه شهروند کرمانشاهی در سوانح رانندگی که 2 مورد آن در ساعت پایانی شب و ابتدایی بامداد رخ داده، بیانگر این است که باید فرهنگ رانندگی خود را تغییر داده و در هر ساعتی از شبانه‌روز خود را مکلف به رعایت قانون بدانیم.

 
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار