معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری اصفهان گفت: بخش بزرگی از تولید کالا در این استان با جود اینکه فشار بیماری کرونا بخش‌های زیادی از واحدهای صنعتی، خدماتی، کشاورزی و گردشگری را به تعطیلی کشاند، همچنان فعالیت دارد.
کد خبر: ۸۶۳۱۹۷
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۵۳ 15 June 2020

به گزارش تابناک به نقل از اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری اصفهان ایوب درویشی در حاشیه دیدار مردمی استاندار اصفهان اظهار داشت: بخش بزرگی از واحدهای تولیدی استان اصفهان در شرایطی که بیماری کووید ۱۹ بر بخش‌ها و حوزه‌های مختلف اثرهایی را برجا گذاشته، همچنان در حال ادامه فعالیت هستند.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری اصفهان تصریح کرد: بخشی از واحدهای تولیدی و صنعتی استان اصفهان در شرایط کرونا کالاهای خود را تولید و در انبار نگهداری کردند و با کاهش روند این بیماری به بازار عرضه کردند.

وی اضافه کرد: برخی کارخانه‌ها نیز با توجه به نیاز جامعه در شرایط بیماری کووید ۱۹ نسبت به تغییر خط تولید اقدام و کالاهایی را برای مدیریت این بیماری تولید کردند که کاری قابل تحسین است.

درویشی تاکید کرد: شیوع ویروس کرونا البته خسارت‌هایی را نیز به بخش‌های صنعت، خدمات، کشاورزی و به ویژه گردشگری وارد کرد که برنامه دولت از سویی حمایت و پرداخت خسارت به آسیب‌دیدگان و از سوی دیگر فراهم کردن بستر برای پرداخت تسهیلات و تامین مالی آن‌ها است.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری اصفهان تشریح کرد: دولت بسته‌های حمایتی با اعتبار ۱۰۰ هزار میلیارد تومان برای جبران خسارت‌ها اعم از تسهیلات و تزریق در صندوق‌های بیمه بیکاری و معیشتی برای واحدهای تولیدی در نظر گرفته که کارهای اجرایی آن در حال انجام است اما هنوز سهم استان‌ها و شهرستان‌ها مشخص نیست.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار