محمد صالحی در گفتگو با تابناک:
مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان کرمانشاه گفت : مرحله شهرستانی چهل و سومین دوره مسابقات قرآن سازمان اوقاف در این استان از ۷ تیر ماه جاری آغاز و تا ۲۰ تیرماه جاری ادامه خواهد داشت.
کد خبر: ۸۶۳۲۲۲
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۰ 16 June 2020

حجت الاسلام محمد صالحی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار داشت:با توجه به شیوع و تشدید ویروس کرونا این مسابقات با رعایت کامل نکات بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعیدر استان کرمانشاه به مرکزیت ۶ شهرستان برگزار می شود.

وی خاطر نشان کرد:این مسابقات ابتذا در استان کرمانشاه ،اسلام‌آباد غرب و دالاهو در دو نوبت صبح و عصر برگزار می‌شود.

مدیرکل اوقاف وامور خیریه استان کرمانشاه افزود:چهل و سومین دوره مسابقات اوقاف سپس در شهرستان‌های سرپل‌ذهاب، سنقر، کنگاور، پاوه و کرمانشاه در بازه زمانی ۷ تا ۲۰ تیرماه برگزار می‌شود.

صالحی تصریح کرد:در این دوره از مسابقات شرکت کنندگان در رشته‌های حفظ ۵، ۱۰ و ۲۰ جزء و کل قرآن کریم، قرائت، ترتیل و اذان با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

وی خاطر نشان کرد:رشته‌های دعاخوانی و تفسیر در مرحله شهرستانی این دوره از مسابقات برگزار نمی‌شود و برگزاری آن به مرحله استانی موکول شده است. مرحله استانی مسابقات در کرمانشاه همزمان با سراسر کشور مردادماه برگزار و نفرات برگزیده اول تا سوم هر رشته در مرحله شهرستانی به مرحله استانی راه می‌یابند .

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار