مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان ایلام:
مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان ایلام، گفت: 61 مرکز مجازی در کانون ایلام با عضویت بیش از 4 هزار کودک و نوجوان تا ساعت 21 شب برای بچه‌های عضو کانون برنامه‌های مختلف برگزار می‌کنند.
کد خبر: ۸۶۳۲۸۴
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۰ 16 June 2020

به گزارش تابناک ایلام؛ مهدی جمالی مدیر کل کانون استان ایلام، گفت: با شیوع کرونا و دستور تعطیلی مراکز فرهنگی، کانون، پویش پیک امید را راه اندازی کرد و مربیان و مسوولین کانون در کنار هم، بچه‌ها را به فاصله‌ی یک هفته پس از قرنطینه با فراخوان ارتباط مجازی  به تولید آثار فرهنگی، ادبی و هنری پرداختند.

وی افزود: در این راستا هم اکنون 61 مرکز مجازی در کانون ایلام با 4 هزار و 198 عضو ثابت، فعال هستند که تا ساعت ۲۱ شب برای بچه‌های عضو کانون برنامه‌های مختلف برگزار می‌کنند.

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان ایلام، ادامه داد: فعالیت‌های ۴۴ گانه‌ی مراکز ثابت و سیار کانون استان هم اکنون  به صورت مجازی تشکیل می‌شود که به این فعالیت‌ها باید انجمن‌های شعر، داستان، قصه گویی، عکس، سرود، نمایش و... را اضافه کرد و برنامه‌های تخصصی با حضور اساتید کشوری و چهره‌های کشوری استان نیز برگزار شود.

اجرای فعالیت‌های مجازی به صورت ثابت با شیوع کرونا

وی تصریح کرد: با هجوم کرونا و تعطیلی مراکز کانون از اسفند سال گذشته، مربیان کانون هم زمان با حرکت جهادی پیک امید همراه شدند و با شرکت این افراد در فراخوان‌ها و برنامه‌های مجازی، فعالیت‌های کانون و ارتباط با بچه‌ها با انسجام بیشتری انجام و فعالیت‌های مجازی به صورت ثابت اجرا شد.

جمالی یادآور شد: هم اکنون 22 مرکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سراسر استان به بچه‌های ایلامی خدمات فرهنگی، ادبی و هنری ارائه می‌دهند./ح

 

فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار