کد خبر: ۸۶۳۴۲۷
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۸ 16 June 2020
 
تابناک گیلان/ رصد‌خانه «تابناک» خبر‌هایی از اخبار روز برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند، یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند. تیتر‌هایی مانند: کمرنگ شدن حضور نمکی در جلسات دولت / گذر جرم سیاسی دوباره به مجلس می‌اُفتد / پیش‌بینی‌ها و توصیه‌های منتجب‌نیا برای انتخابات ۱۴۰۰و ... رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
 
 
تحولات در گذر است و اخبار روز هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»؛ جایی است که خبر‌هایی گاه غیررسمی و گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبر‌هایی که گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند. در رصدخانه، تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.
 
واکنش پزشکیان به احتمال کاندیداتوری‌اش در انتخابات ریاست

یازده ماه به انتخابات ریاست جمهوری باقی مانده و برخی رسانه‌ها از هم‌اینک، گزینه‌های احتمالی را برای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری مطرح می‌کنند که در همین حین، نام مسعود پزشکیان نیز در میان کاندیدای احتمالی اصلاح‌طلب دیده می‌شود. برخی از رسانه‌ها اعلام کرده بودند که احزاب اصلاح‌طلب مسعود پزشکیان را گزینه انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ مورد بررسی قرار داده و در همین رابطه، نماینده مردم تبریز در مجلس با رئیس دولت اصلاحات دیدار کرده است. مسعود پزشکیان، نماینده مردم تبریز در مجلس، در پاسخ به این پرسش که آیا به منظور کاندیداتوری در ۱۴۰۰ با رئیس دولت اصلاحات دیدار کرده است، گفت: خیر دیداری نبوده است. وی در پاسخ به این پرسش که آیا برای ۱۴۰۰ نامزد می‌شوید، گفت: فعلا خبری نیست.

با ۵۰ میلیون وام ازدواج چه می‌توان کرد؟

با یک جست و جوی ساده در سایت‌های فروش لوازم خانگی متوجه می‌شوید که قیمت وسایل خانه چندین برابر سال‌های گذشته افزایش یافته؛ مثلا یک یخچال فریزر ساخت ایران که خانواده متوسط بتوانند آن را تهیه کنند بین ۱۲ تا ۲۰ میلیون تومان، قیمت یک تلویزیون معمولی تولید داخلی ۷ تا ۱۱ میلیون تومان و یک لباسشویی ساخت ایران بین ۸ تا ۱۵ میلیون تومان است. این در حالی است که مخارج یک جشن ساده با تخمین قیمت‌ها بیشتر از وام ازدواج می‌شود. در واقع با ۵۰ میلیون تومان وام دختر می‌تواند تنها چهار مورد از اقلام ضروری یک زندگی را تهیه و پسر نیز می‌تواند یک جشن ساده برگزار کند، این در حالی است که در دو سال گذشته با همین مبلغ می‌توانستند تمام جهیزیه عروس را خریداری کنند! /خبر نیوز

احمدی‌نژاد معاون اول رئیسی و سعید جلیلی هم می‌شود

عباس امیری‌فر، امام جماعت مسجد سلمان نهاد ریاست جمهوری در دولت دهم به خبرآنلاین گفت:با شناختی که من دارم احمدی نژاد در انتخابات ۱۴۰۰ شرکت خواهد کرد. شواهدی وجود دارد که احمدی نژاد تیم سابق دفترش را عوض کرده است و افراد داناتری را آورده است. احتمال مذاکره احمدی نژاد با شورای نگهبان و تعهد دادنش وجود دارد. شخصیتی مانند آقای رئیسی اگر احمدی نژاد را به عنوان معاون اول و نفر دوم خود انتخاب کند، در رای آوردنش خیلی تاثیر دارد. احمدی نژاد اصراری به رئیس جمهوری ندارد، معاون اول افرادی مثل جلیلی یا رئیسی می‌شود. احمدی نژاد اصرار می‌کرد که مشایی و بقایی محاکمه نشوند که با همین اصرار، در حق این ۲ نفر ظلم شد. به من خبر رسیده احمدی نژاد مواضعش را تغییر داده است. اگر احمدی نژاد با الهام یا شیخ الاسلام وارد انتخابات شود لج و لجبازی است.

فحش بنویس، ۵ میلیون بگیر!

گزارشی از درآمد بعضی از شغل‌ها در فضای مجازی نشان می‌دهد که هر بازدید کننده صفحات یا به اصطلاح سین کار‌ها برحسب فعالیتشان، ماهانه بین ۱.۵ تا ۳ میلیون در ماه و کپشن نویس‌های اینستاگرامی بین ۵ تا ۵۰ میلیون در ماه درآمد دارند، اما بعضی‌ها هم روزانه درآمد میلیونی دارند مثل هشتگ زن‌ها که چیزی بین یک تا ۲۰ میلیون در روز درآمد دارند. تبریک گو‌های تولد هم در اینستاگرام داریم که به ازای هر تبریک بر اساس معروفیت و البته تعداد فالوئرهایشان بین یک تا ۲۰ میلیون دریافت می‌کنند، اما شاید باورتان نشود یک عده هم هستند که ماهی بین یک تا ۵ میلیون دریافت می‌کنند تا در صفحات اشخاص خاص مثل افراد چهره و یا یک فرد مورد نظر فحش بنویسند و از این راه درآمد کسب کنند. / باشگاه خبرنگاران

معلمی که عصر‌ها در اسنپ کار می‌کند، نمی‌تواند مربی خوبی باشد

جواد نیک بین نماینده کاشمر: حقوق یک معلم بازنشسته از کارگر ساده نیز کمتر است. این در حالی است که در قانون تاکید شده که حقوق بازنشستگان تنها درصدی از کارمندان کمتر باشد. آیا در حال حاضر حقوق معلمان بازنشسته ۱۰ درصد از حقوق کارمندان کمتر است؟ یا ۵۰ درصد؟ وی همچینن با اشاره به این که معلمی که عصر‌ها در اسنپ کار می‌کند، نمی‌تواند مربی خوبی باشد، تصریح کرد: آیا نظارتی بر وضعیت معلمان مدارس غیرانتفاعی با دریافتی ۵۰۰ هزار تومان دارید. /خانه ملت

بخشودگی ۱۰۰ درصد جرایم مالیاتی برای مشاغل آسیب دیده از کرونا

پارسا، رئیس سازمان امور مالیاتی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:امسال همچون سال گذشته تمام بدهی‌های مالیاتی که تا پایان دی ماه سال گذشته وجود دارند با تصویب سران سه قوه درصورت پرداخت تا پایان خرداد در بخش تولید، ۹۰ درصد و در بخش خدمات، ۸۰ درصد بخشودگی خواهند داشت. بدهی‌هایی که در فاصله بهمن تا خرداد ماه باشند ۱۰۰ درصد بخشودگی دارند و اگر در دسته مشاغلی باشند که بیشتر تحت تاثیر کرونا بوده‌اند، این بخشودگی به مدت دو ماه ادامه خواهد داشت و صد در صد این جرایم قابل بخشودگی است. همچنین بر مبنای درصد اعلام شده، ماهیانه ۲ درصد از میزان بخشودگی کاهش می‌یابد. به لحاظ منطق اقتصادی صلاح هرمؤدی است که تا پایان خرداد ماه از امکان بخشودگی بهره‌مند شود.

مغز دولت روی موتور چاپ پول قفل کرده است

مظاهری، رئیس کل اسبق بانک مرکزی گفت: موتور تولید نقدینگی کماکان کار می‌کند و دولت برای تأمین نیاز‌های بودجه هیچ فکر مشخص و معناداری غیر از چاپ پول ندارد. دولت برای تأمین نقدینگی خود و رفع نیاز‌های بودجه‌ای، نیم نگاهی به بازار سرمایه کرده که البته خیلی خطرناک است و اگر دولت این کاری را ادامه دهد، از قرض گرفتن از بانک مرکزی خطرناک‌تر است. زیرا هم شاهد رشد نقدینگی خواهیم بود و هم باعث آسیب رسیدن به اعتماد مردم به بازار سرمایه خواهد شد. توصیه‌ام به رئیس جمهور، معاون اول و سازمان برنامه و بودجه این است که برای آنکه نام نیکی از خودشان به جای بگذارند، فشار اداری و مدیریتی به رئیس بانک مرکزی نیاورند تا مجبور نشود خارج از توان خود کاری انجام دهد.
 
وزیر بهداشت: استعفا نداده‌ام

وزیر بهداشت درباره برخی اظهارات درباره استعفایش گفت: موضوع استعفای بنده صحت ندارد و من استعفایی تقدیم هیأت دولت نکرده‌ام. وی افزود: رسیدگی به مشکلات استانی دلیل کاهش حضور بنده در جلسات هیأت دولت بوده است.سعید نمکی، وزیر بهداشت، درباره برخی اظهارات درباره استعفایش گفت: موضوع استعفای بنده صحت ندارد و من استعفایی تقدیم هیأت دولت نکرده‌ام.وی در پاسخ به پرسشی درباره دلیل کمرنگ شدن حضورش در جلسات هیأت دولت گفت: طی روز‌های گذشته بیشتر وقت بنده صرف رسیدگی به مشکلات استانی بوده و بیشترین وقت خود را صرف برنامه‌ریزی برای کاهش موارد ابتلا و پیشگیری از شیوع مجدد کرونا در این استان‌ها کرده‌ام.وزیر بهداشت افزود: رسیدگی به مشکلات استانی دلیل کاهش حضور بنده در جلسات هیأت دولت بوده است.
 
انتقاد آقاتهرانی از دعوای نمایندگان بر سر عضویت در یک کمیسیون خاص

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی ضمن انتقاد از نمایندگان مجلس که تمایلی برای عضویت در کمیسیون فرهنگی از خود نشان نداده‌اند، گفت: از تعداد نمایندگانی که جهت عضویت در کمیسیون فرهنگی مجلس ثبت نام کرده‌اند، به خوبی می‌توان فهمید که نمایندگان تا چه حد به مسائل فرهنگی کشور اهمیت می‌دهند.آقا تهرانی افزود: قاعدتاً کمیسیون‌هایی چون اقتصادی، انرژی و چند کمیسیون دیگر برای نمایندگان مهم‌تر است و زمانی که صرفاً سه نفر از نمایندگان در یکی از کمیسیون‌های مجلس ثبت نام می‌کنند نشان می‌دهد که آن کمیسیون برای نمایندگان مهم نیست.وی بیان کرد: در حالی که نمایندگان برای عضویت در کمیسیون‌های فرهنگی و برخی دیگر از کمیسیون‌های مجلس تمایلی ندارند، برای عضویت در برخی از کمیسیون‌ها حتی ۶۰ نفر از نمایندگان ثبت نام کرده‌اند و بر سر عضویت در این کمیسیون‌ها با یکدیگر دعوا دارند.نماینده مردم تهران تأکید کرد: قطعاً باید بررسی شود که این نمایندگان با چه هدفی تا این حد اصرار دارند که عضو یک کمیسیون خاص شوند و این نقد‌هایی است که ما مجلسی‌ها به خودمان داریم و قطعاً نباید منتظر بمانیم که مردم ما را نقد کنند و باید خودمان نسبت به این اشتباهات خود واقف باشیم.
 
ماجرای تشکر رهبرانقلاب از پدرسالار سینمای ایران

عزت الله ضرغامی رئیس اسبق صدا و سیما در توئیتی درباره محمد علی کشاورز ضمن اشاره به کارنامه موفق وی، ماجرای تشکر رهبر انقلاب از این بازیگر کشورمان را بازگو کرد. ضرغامی در صفحه شخصی‌اش در توئیتر نوشت: «محمد علی کشاورز، مرد بزرگ هنر‌های نمایشی با کارنامه‌ای بسیار موفق و طولانی از میان ما رفت. روحش شاد. رهبر معظم انقلاب، چندی پیش جویای احوال‌شان بودند و از روحیه بالا و امید بخشی او به جوانان تشکر کرده بودند.»
 
پیش‌بینی‌ها و توصیه‌های منتجب‌نیا برای انتخابات ۱۴۰۰

دبیرکل حزب جمهوریت ایران اسلامی با اشاره به اینکه هنوز اصلاح‌طلبان به موضوع چگونگی حضور در انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۴۰۰ ورود نکرده‌اند، گفت: با این حال طبیعی است که ذهن‌ها به سوی برخی اصلاح طلبان مثل جهانگیری یا عارف برود که در انتخابات ۹۲ و ۹۶ حضور داشته‌اند.حجت‌الاسلام والمسلمین رسول منتجب‌نیا در گفتگو با ایسنا، درباره مطرح شدن برخی اسامی اصلاح طلبان برای حضور در انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۴۰۰ اظهار کرد: نزدیک به یک سال تا انتخابات ریاست‌جمهوری باقی مانده و معمولا گمانه‌زنی‌های انتخاباتی در این مقطع انجام شده و برخی اسامی مطرح می‌شوند که طبیعی است، اما تا جایی که من اطلاع دارم، احزاب اصلاح‌طلب تاکنون به بحث انتخابات ریاست‌جمهوری ورود نکرده‌اند.

وی ادامه داد: شورا‌ها یا ائتلاف‌ها هم در رتبه بعد از احزاب قرار دارند و باید اول بحث انتخابات در احزاب انجام شود، سپس این شورا‌ها یا ائتلاف‌ها به بحث انتخابات ورود کند؛ البته اگر مثل دوره‌های گذشته این شورا‌ها از قبل تصمیمات خود را بر احزاب تحمیل نکنند. در مجموع هنوز اصلاح طلبان به موضوع چگونگی حضور در انتخابات و تعیین نامزد‌های انتخاباتی ورود نکرده‌اند.این فعال سیاسی خاطرنشان کرد: برخی اصلاح طلبان در انتخابات ۹۲ و ۹۶ حضور داشتند و طبیعی است که اکنون ذهنیت‌ها به سوی این افراد برای حضور در انتخابات برود؛ مثلا این ذهنیت در بین اصلاح طلبان وجود دارد که اسحاق جهانگیری که در انتخابات ۹۶ به نفع روحانی فعالیت کرد و در این هفت سال معاون اول رئیس جمهور بود، به انتخابات ۱۴۰۰ ورود می‌کند مخصوصا که مورد حمایت حزب کارگزاران است. افراد دیگری هم مثل محمدرضا عارف هستند که ممکن است وارد انتخابات شوند.
 
اظهارنظر وزیر احمدی‌نژاد درباره دستورهای تلفنی روحانی

فعال سیاسی اصولگرا گفت: اینکه مانور خبری بدهند که روز جمعه یا پنجشنبه آقای رئیس جمهور دستوری را به فلان دستگاه یا وزارتخانه داده است، خیلی مشکل گشا نخواهد بود.دستورات تلفنی حسن روحانی به وزرا و مسئولان کشور با بازخورد‌هایی مواجه شده است. برخی رسانه‌ها به این اقدام رییس جمهور خرده گرفته اند و معتقدند این دستورات باید در میدان عمل مورد بررسی قرار گید والبته انتظار دارند رییس جمهور میدانی وارد مسائل مهم روز شود و صرافا به دستورات تلفنی بسنده نکند.سیدحمید حسینی وزیر ارشاد دولت دهم گفت: دستورات تلفنی رئیس جمهور به دستگاه‌های مختلف ارزش خبری ندارد. باید نتیجه آن دستورات و کار‌ها به اطلاع مردم برسد تا موجب امیدواری جامعه شود.
 
امیری فر: احمدی‌نژاد به بقایی و مشایی ظلم کرد

امیری‌فر، از مدیران دولت احمدی نژاد در بخشی از گفتگوی خود با خبرآنلاین گفت: آقای احمدی نژاد اشکالات داشت و من هم برای همان اشکالات ارتباطم را کم کردم، یکی از این اشکالات این بود که همکاری خود را با آقای بقایی و مشایی می‌دانست و اصرار می‌کرد که آن‌ها محاکمه نشوند که با همین اصرار ایشان، در حق این ۲ نفر ظلم شد، چون اگر سکوت می‌کردند حساسیتی پیش نمی‌آمد. اینکه در هر دولتی معاون یا وزیر آن اشکلاتی داشته باشد امر طبیعی است، اما آن مقاومت کردن‌ها باعث شد که مقداری مشکلات برای خود او ایجاد شود. اگر ایشان بتواند این رویه‌ها را تغییر دهد می‌تواند به مردم خدمت کند و آرای مردم را به خود جذب کند (ممکن است برای بار سوم به او مجوز داده نشود، اما ایشان می‌تواند در پست معاون اولی به مردم خدمت کند). در شرایط الان، نظام ما نیاز به وحدت و جو حداکثری دارد و این حالتی که امروزه وجود دارد که همه یکدیگر را می‌زنند و این جناح وآن جناح می‌کنند حالت خوبی ندارد، چون دیگر کسی برای ملت نمی‌ماند. ما باید با هر سلیقه‌ای که داریم و هر جناحی که هستیم اگر به نظام و رهبری وفادار هستیم باید در کنار هم بنشینیم و با هم کار کنیم تا بتوانیم مشکلات مردم را حل کنیم، چون دل آدم می‌سوزد که با آن همه شهید بعد از ۴۱ سال مردممان در فقر زندگی کنند.
 
پیشنهاد عجیب بادامچیان به شورای نگهبان در مورد تایید صلاحیت‌ها
 
دبیرکل حزب موتلفه گفت: پیشنهاد می‌کنم شورای نگهبان اختیار تایید صلاحیت اولیه را به مردم بدهد.بادامچیان دبیرکل حزب موتلفه با بیان این که ما یک نهاد قانونی داریم، ما که قانون اساسی را قبول داریم تصریح کرد قانون اساسی گفته است احراز صلاحیت و عدم احراز صلاحیت دست شورای نگهبان است. از قانون اساسی آمریکا ۲۰۰ سال می‌گذرد، اگر اینجا باشد، لابد می‌گویند چند نسل گذشته و نباید آن قانون اساسی باشد. اما به نظر می‌رسد شورای نگهبان باید روش خود را عوض کند. پیشنهاد من این است که شورای نگهبان به طور اولیه تائید صلاحیت نکند و اختیار را به مردم بدهد. نزدیک به ۱۵ میلیون فارغ‌التحصیل دکترا و فوق لیسانس داریم. از این ۱۵ میلیون اگر ۱۰ درصد ثبت نام کنند و بخواهند خدمت کنند که حق قانونی‌شان است، می‌شود یک و نیم میلیون نفر و نمی‌شود شورای نگهبان همه سال پای احراز صلاحیت‌ها بنشیند، زیرا امکان ندارد. پس میدان را باز بگذارد و وزارت کشور هر کسی را که نامزد بود ثبت‌نام کند. در انتخابات معلوم می‌شود چه کسانی رأی اکثریت دارند، نمایندگان تهران هم باید ۳۰ نفر باشند دیگر ۳۱ نفر که نمی‌شود. چهار برابر این عدد یعنی ۱۲۰ نفر که رأی اکثریت آوردند این‌ها را شورای نگهبان مورد بررسی قرار بدهد و اگر از ۳۰ نفر اول صلاحیت ۵ نفر مورد تائید نبود به سراغ ۵ تای بعدی می‌روند و به همین ترتیب ادامه می‌یابد. به این صورت دیگر هیچ‌کس نه مدعی رد صلاحیت است نه چیز دیگری. شورای نگهبان این سال‌ها خیلی زحمت کشیده است. بهترین راه این است که اختیار را پای مردم بگذارد. در تهران اگر ۲۰۰ هزار نفر ثبت نام کنند نهایتا ۱۰۰ نفر رأی اکثریت می‌آورند.
 
گذر جرم سیاسی دوباره به مجلس می‌اُفتد

ابوالفضل ابوترابی، نماینده نجف آباد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ابلاغ آیین‌نامه قانون جرم سیاسی از سوی رئیس قوه قضائیه گفت: در قانونی که سال ۹۵ برای جرم سیاسی مصوب شد آیین نامه در نظر گرفته نشده بود و نیازی هم به آیین‌نامه نداشت.وی با بیان اینکه در زمان ریاست آیت‌الله آملی لاریجانی احکام هیات منصفه دادگاه جرم سیاسی صادر شده بود، افزود: در دوره ریاست آیت‌الله رئیسی نیز برای بار دوم احکام هیات منصفه دادگاه این قانون صادر شده است. نماینده نجف آباد در مجلس با بیان اینکه تاکنون دادگاه جرم سیاسی تشکیل نشده است، ادامه داد:، چون صلاحیت تشکیل این نوع دادگاه بر عهده قضات است و متهم نیز حق اعتراض دارد، تاکنون دادگاهی برای جرم سیاسی تشکیل نشده است و آیین‌نامه‌ای که برای این قانون نوشته شده است به منظور این است که قضات توجه ویژه‌ای برای تشکیل دادگاه برای این قانون داشته باشند.

ابوترابی با اشاره به ایرادات قانون جرم سیاسی، اظهار داشت:در برخی مواقع افراد برای اصلاح امور و بدون در نظر گرفتن منفعت شخصی اظهاراتی دارند که ممکن است در آن جرمی را مرتکب شوند (افترا یا نشر اکاذیب)، به اعتقاد بنده در شرایط فعلی، چون قضات توجهی به تشکیل دادگاه برای جرم سیاسی ندارند، باید در تمامی پرونده‌ها اصل را بر جرم امنیتی بر مبنای جرم سیاسی قرار دهیم مگر خلاف آن ثابت شود. وی با اشاره به اصلاح دیگر در قانون، جرم سیاسی را تغییر در نحوه تشکیل هیئت منصفه دادگاه این قانون دانست و گفت: در قانون آیین دادرسی کیفری هیئت منصفه را ترکیبی می‌داند با قانون مطبوعات که در اصلاح قانون این موضوع را به صورت رندوم و یا انتخاباتی قرار دهیم و از حالت انتصابی به صورت انتخاباتی دربیاوریم.
 
کم‌رنگ شدن حضور نمکی در جلسات دولت

سعید نمکی وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی علیرغم حضور مستمر در جلسات هیات دولت در مدت تصدی مسئولیت، در دو جلسه اخیر اعضای کابینه و ستاد ملی مبارزه با کرونا حضور کم‌رنگی داشته است. سعید نمکی وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی علی رغم حضور مستمر در جلسات هیات دولت در سال‌های اخیر، در دو جلسه اخیر اعضای کابینه و ستاد ملی مبارزه با کرونا نقش و حضور کم‌رنگی داشته است. همچنین تصاویر نشان می‌دهد، سکاندار بهداشت کشور در دو جلسه اخیر هیات دولت هم حاضر نبوده است.این موضوع در حالی اتفاق افتاد که در روز‌های گذشته اخباری از استعفای اجباری و یا اختلاف بین نمکی و روحانی منتشر شد؛ هر چند وزرات بهداشت طی بیانیه‌ای اظهارات نماینده نجف‌آباد در مجلس شورای اسلامی را که بیان کرده بود، «رئیس دفتر رئیس‌جمهور، سعید نمکی را تهدید کرده در صورتی که با دولت هماهنگ نباشد، باید استعفا کند» را تکذیب کرد، اما اتفاقات اخیر تایید کننده اظهارات ابوالفضل ابوترابی است.
 
احدیان: مجلس تا متحول نشود، نمی‌تواند تحول‌ساز باشد

دستیار سیاسی و رسانه‌ای رئیس مجلس نوشت: مجلس تا متحول نشود نمی‌شود تحول‌ساز باشد. محمدسعید احدیان، دستیار سیاسی و رسانه‌ای رئیس مجلس شورای اسلامی در صفحه شخصی خود در توئیتر نوشت: «مجلس تا متحول نشود نمی‌شود تحول‌ساز باشد.بحث کمیسیو‌ن‌ها در مجلس پایان یافت و مجلس وارد مرحله بعدی یعنی «تحول در مجلس شورای اسلامی» می‌شود. در اولین گام، یکی از دستور‌های جلسه غیرعلنی سه‌شنبه مجلس، همفکری و تصمیم‌گیری برای محور‌ها و چگونگی این تحول خواهد بود. مجلس تا متحول نشود نمی‌شود تحول‌ساز باشد.»
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار