معاون عمرانی فرماندار ویژه لارستان از بیستم خرداد تا سه شنبه ۲۷ خرداد ۹۹ تاکنون بیش از ۵۰ زلزله بالای ۵ ریشتر تا سه ریشتری مناطق جنوبی استان فارس بویژه بخش بیرم و صحرای باغ شهرستان لارستان را لرزانده است.
کد خبر: ۸۶۳۶۱۳
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۹ 16 June 2020

تابناک فارس به نقل از ایرنا: احمد دلاور در در جلسه اضطراری مدیریت بحران شهرستان لارستان اعلام کرد: بر اساس برآوردهای بنیاد مسکن انقلاب اسلامی رقمی افزون بر ۲۵ میلیارد ریال زیان به واحدهای مسکونی در مناطق زلزله زده این شهرستان وارد شد.

احمد دلاور اضافه کرد: حدود ۱۰۰ واحد مسکونی دچار خسارت شدند که بر اساس ارزیابی های انجام شده ۱۵ مورد از این واحدها غیرقابل سکونت هستند.

وی بیان داشت: یکی از مشکلات اساسی میزان کم تسهیلات مقاوم سازی منازل مسکونی است که برای روستاها ۴۰۰ میلیون ریال تسهیلات و ۱۰۰ میلیون ریال نیز کمک بلا عوض پیش بینی شده که به هیچ وجه جوابگوی تامین مسکن مناسب با توجه به گرانی مصالح ساختمانی و تورم نیست.

معاون عمرانی فرماندار ویژه لارستان گفت: از بیستم خرداد تا سه شنبه ۲۷ خرداد ۹۹ تاکنون بیش از ۵۰ زلزله بالای ۵ ریشتر تا سه ریشتری مناطق جنوبی استان فارس بویژه بخش بیرم و صحرای باغ شهرستان لارستان را لرزانده است.

برچسب ها: زلزله ، جنوب فارس ، لار
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار