تابناک/رئیس روابط عمومی شرکت گاز استان گیلان، که از 21 شهریور ماه 1394 و با گذشت 4 سال و 7 ماه و یک هفته با این سمت وداع کرد و عهده دار سمت رئیس حساب رسی داخلی ناحیه سه کشور(استان های گیلان،قزوین و زنجان) شد.

طهمورث بستانی املشی که اصالتآ اهل شهرستان املش در شرق گیلان می باشد با این سمت وداع و “شهرام مداح حسینی” با سابقه ریاست ایمنی و آتش نشانیشرکت گاز گیلان با حکم و حضور مدیرعامل به سمت رئیس روابط عمومی معارفه شد.

مدیرعامل شرکت گاز گیلان در مراسم تکریم و معارفه رئیس روابط عمومی ،اظهار کرد: در سال های گذشته با مدیریت درست و تلاش کارکنان، روابط عمومی شرکت بصورت مستمر ارتقا یافته که شاه بیت آن موفقیت در ارزیابی های مختلف از سوی شرکت ملی گاز و استانداری و … می باشد.

“حسین اکبر” با اشاره به تنوع کاری زیاد واحد روابط عمومی اظهار داشت: روابط عمومی در زمینه های مختلفی نظیر رسیدگی به شکایات، اقدامات فرهنگی، ارتباط با رسانه ها، نظرسنجی از ذینفعان و … فعالیت دارد و موظف است با برنامه ریزی مدون و تلاش مستمر درجهت بهبود عملکرد سازمان گام بردارد.

وی یکی از وظایف روابط عمومی را به نمایش درآوردن شایسته عملکرد شرکت عنوان کرد و افزود: روابط عمومی به عنوان زبان گویای شرکت باید همانند گذشته پر تلاش به کار خود ادامه دهد.

این مسئول در خاتمه از زحمات “طهمورث بستانی املشی” تشکر و قدردانی و برای شهرام مداح حسینی به عنوان رئیس جدید روابط عمومی آرزوی موفقیت کرد.

طهمورث بستانی املشی”به عنوان رئیس سابق روابط عمومی طی سخنان کوتاهی ضمن قدردانی از نگاه مثبت مدیریت از همه همکاران به جهت حمایت و پشتیبانی مستمر تشکر و قدردانی کرد.

رئیس جدید روابط عمومی شرکت نیز طی سخنانی ضمن قدردانی از اعتماد مدیریت اظهار داشت: روابط عمومی در سال های گذشته با برنامه ریزی و تلاش مستمر به سطح بالایی ارتقا یافته است.

به گفته شهرام مداح حسینی”،در سیستم های تعالی محور، ارتقا بی انتهاست و باید با کمک یکدیگر درجهت بهبود مستمر گام های بلندتری برداریم.

لازم به ذکر  می باشد شهرام مداح حسینی پیش از این ریاست ایمنی و آتش نشانی شرکت گاز گیلان را برعهده داشتند.

مراسم تکریم و معارفه رئیس روابط عمومی شرکت گاز استان گیلان برگزار شد
مراسم تکریم و معارفه رئیس روابط عمومی شرکت گاز استان گیلان برگزار شد
مراسم تکریم و معارفه رئیس روابط عمومی شرکت گاز استان گیلان برگزار شد