رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: تعداد کلی فوت شدگان با تشخیص قطعی ابتلا به کووید ۱۹ در استان به ۲۰۹ مورد رسید.
کد خبر: ۸۶۴۳۵۷
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۵ 19 June 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از فارس ،مهدی محمدی در خصوص آخرین آمار مرگ و میر بیماران کرونایی در استان، اظهار داشت: ساعت گذشته ویروس کرونا باعث مرگ هفت عزیز هم‌استانی شد و بدین ترتیب هفت خاندان را داغدار کرد.

وی ادامه داد: تا نیمه شب گذشته چهار بیمار از کرمانشاه جان خو را از دست دادند و تعداد جانباختگان در این شهرستان به ۱۲۰ نفر رسید.

رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه تصریح کرد: طی این مدت در شهرستان‌های اسلام آبادغرب ، هرسین و روانسر نیز هر کدام یک بیمار جان خود را از دست دادند تا شمار فوتی‌های این شهرستان‌ها بر اثر کرونا به ترتیب به 13 ، 14 و هفت مورد برسد.

وی تعداد کلی فوت شدگان با تشخیص قطعی ابتلا به کووید 19 در استان به 209 مورد اعلام کرد و گفت: وقتی مردم در جامعه رعایت نمی‌کنند بار بیماری و مصیبت آن بر دوش کادر درمان می‌افتد در حالی که هم‌اکنون تعدادی از همکاران درگیر این بیماری شده‌اند.

محمدی با تاکید بر رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی از عموم مردم خواست از ماسک استفاده کنند، از ترددهای غیرضروری خوداری کنند و همواره شستن دست‌‌ها در اولویت باشد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار