کد خبر: ۸۶۴۴۳۸
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۴ 19 June 2020
 

تابناک / به گزارش واحد خبر مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رشت، مهندس مریم گل احضار سرپرست مدیریت منطقه ۴ شهرداری رشت با اعلام این خبر افزود: در راستای خدمت رسانی به شهروندان با رویکرد افزایش ضریب ایمنی و مناسب سازی معابر بویژه در مناطق محرو م وکم برخوردار و در راستای تسهیل در عبور و مرور شهروندان بیش از ۹۰۰۰ متر مربع از محله نخود چر، خیابانهای بهار ۱۶ ، ۲۸ و توحید ، زیر سازی و روکش آسفالت شد.

وی افزود : در ۳ ماه نخست سال جاری ، بیش از ۷۸۰۰ هزار تن آسفالت به مساحت ۵۶۰۰۰ متر مربع در معابر و شوارع سطح منطقه چهار شهرداری رشت بویژه در مناطق کم برخوردار ،محلات نخودچر،حمیدیان -جمهوری ،پاره بیجار خیابان ایران،خیابان انصاری ،محله حافظ اباد و...انجام پذیرفت.

مهندس گل احضار عملیات تعریض ورودی رشت از سمت فومن را به عنوان یکی دیگر از طرح های اجرا شده در سه ماهه نخست سال جاری بیان نمود و اظهار داشت : به منظور تسهیل در عبور و مرور همشهریان و مسافرین محترم عملیات تعریض بلوار شهید افتخاری بعنوان یکی از شریانهای پر تردد شهر رشت انجام پذیرفت.

مدیریت منطقه ۴ شهرداری رشت بیان کرد: یکی از اهداف معاونت حمل و نقل و امور زیربنایی منطقه ۴ شهرداری رشت ،   استاندارد سازی و افزایش ضریب ایمنی در جهت تسهیل در عبور و مرور و نیز پیشگیری از حوادث و ایجاد ترافیک و حل مشکلات و بازسازی بافت شهری معابر و شوارع می باشد که با پیش بینی و برنامه ریزی های به عمل آمده و تخصیص در بودجه ۹۹ عملیات اجرای روکش آسفالت و لکه گیری معابر مورد نیاز سطح منطقه با در نظر گرفتن اولویت ها اقدام خواهد شد .

وی در پایان از همکاری و مساعدت شهروندان در خصوص اجرای پروژه های شهری تقدیر و تشکر نمود و اظهار کرد: تعامل شهروندان گامی مهم در جهت پیشبرد اهداف مدیریت شهری می باشد.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار