کد خبر: ۸۶۴۵۷۲
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۱:۵۵ 20 June 2020
 
مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی گیلان: نیاز به حمایت مالی داریم

تابناک/ مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی گیلان گفت: شبکه روحانیت موجب شده که در بسیاری از توطئه ها همچون تهاجم دشمنان در دفاع مقدس موفق شویم اما  اکنون برای پیشبرد برنامه ها و وظایف شان نیاز به حمایت مالی دارند.

حجت الاسلام سعید مهدوی  در سخنان پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته رشت اظهار داشت:  همانطور که وقتی ویروس کرونا شیوع یافت ، دولت میلیاردی به حق برای سلامت جسم مردم هزینه کرد و همچنان هزینه می شود باید در مقابل ویروس های منحوس خطرناک برای سلامت روان مردم نیز هزینه شود گرچه جذب منابع مالی سیستم های دولتی توسط رئیس این سازمان طی سال گذشتهدر بیست و چند سال گذشته بی سابقه بوده است.

وی افزود: در حال حاضر؛  ویروس هایی همچون بی هویتی و بی حیایی در جامعه است که خطرناک تر از کروناست و راهکار مقابله با آنها حمایت ، هدایت و نظارت تشکل های مردم نهاد در قالب های مختلف و شبکه های مجاهدانه مبلغان است.

حجت الاسلام مهدوی اظهار کرد: اگر این تشکل های مردم نهاد دینی مورد توجه قرار بگیرند می توانند در بخش های سیاسی،اقتصادی و فرهنگی دوباره حماسه آفرینی کنند.

وی، سازمان تبلیغات اسلامی را در بین دستگاه ها و سازمان های کشور از نظر پشتیبانی مالی جزو سازمان های مستضعف کشور عنوان و تصریح کرد: هیات های مذهبی روحانیون که در این شبکه سازی هستند باید در کنار هدایت و نظارت حمایت هم شوند.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی گیلان گفت: درحالی که دشمنان بودجه های سازمان های انقلابی را بزرگنمایی می کنند وقتی با بودجه سازمان های دیگر مقایسه می شود ، تبعیض دارد و گاهی همه آن هم محقق نمی شود.

اول تیرماه سالروز تشکیل سازمان تبلیغات اسلامی به عنوان روز تبلیغ و اطلاع رسانی دین نامگذاری شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار