مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه گفت: متاسفانه اوضاع آب شرب در برخی از روستاهای استان کرمانشاه مساعد نبوده که نیازمند توجه ویژه است.
کد خبر: ۸۶۴۸۹۸
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۳ 20 June 2020
اوضاع آب شرب در روستاهای کرمانشاه مساعد نیست

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه عصر امروز جلسه شورای برنامه ریزی استان به ریاست استاندار کرمانشاه، اعضای شورای برنامه ریزی و همچنین به صورت ویدیو کنفرانس با حضور فرمانداران شهرستان های استان در سالن شهدای دولت استانداری کرمانشاه برگزار شد. هدایت حاتمی، معاون هماهنگی اموراقتصادی استانداری کرمانشاه در این جلسه با بیان اینکه پروژه های بزرگ که بیشترین تاثیر را در اقتصاد استان دارند به عنوان پروژه های مهم جهت تامین اعتبار درنظر گرفته شده که هفته آتی تفاهم نامه میان ما و مدیران دستگاه های اجرایی و فرمانداران بسته خواهد شد.و بنگاه های اقتصادی باز که می توانند به کمک اشتغال استان بیایند را باید استفاده نمود.

معاون هماهنگی اموراقتصادی استانداری کرمانشاه در ادامه ضمن بیان اینکه توسعه بازار مهم ترین راهبرد جهش تولید است افزود: پروژه های جهش تولید، عمرانی و اقتصادی که به طور کلی زیرساخت های اقتصادی استان را شامل می شوند برای تامین اعتبار درنظر گرفته شده که نظرخواهی از فرمانداران شهرستان های استان نیز اخذ شده است. بنابراین متمرکز کردن اعتبار روی پروژه های مذکور می توانند تاثیرگذار باشد.

در ادامه علیرضا کاکاوند ، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه ضمن اشاره به اینکه اوضاع آب شرب برخی از روستاهای استان کرمانشاه مساعد نیست ابراز داشت: روستاهای مذکور با تانکر آبرسانی شده که باید در سال مالی جاری ۱۵ الی ۲۰ درصد اعتبارات برای آب شرب روستاها لحاظ شود تا مشکلات مرتفع گردد.

وی تصریح کرد:متاسفانه برخی از کارکنان تامین آب شرب روستاها و آبداران حدود ۱۰ ماه حقوقی دریافت نکرده که باید به این موضوع رسیدگی شود.

 
 
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار