کد خبر: ۸۶۴۹۲۹
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۷ 20 June 2020
 
به گزارش تابناک؛ حجت الاسلام و المسلمین سیدنبی موسوی فرد در بازدید از منطقه اسلام آباد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: استان خوزستان علی رغم اینکه از منابع سرشار طبیعی برخوردار است و مناطق بسیاری را نیز داریم که در آن‌ها کاری بسیار خوبی صورت گرفته اما باز هم برخی مناطق از جمله منطقه اسلام آباد مورد بی مهری قرار گرفته است.
 
نماینده ولی فقیه در استان خوزستان افزود: از جمله مشکلات این منطقه، تعیین حدود و مرز منطقه است. از همان سال هایی که قرار بود کارون به عنوان شهرستان معین شود می بایست زیرساخت ها آماده و سپس تفکیک صورت بگیرد. اکنون منازعه‌ای وجود دارد که این منطقه متعلق به کارون است یا اهواز؟
 
وی ادامه داد: مردم می گویند برای ما فرقی نمی‌کند که جزء کدام شهرستان محسوب شویم، سخن ما این است چرا باید وضعیت اینگونه باشد؟ مردم منطقه به هر کجا مراجعه می‌کنند؛ در جایی که برای آقایان منافع داشته باشد به خودشان نسبت می‌دهند ولی آنجایی که باید کار انجام شود اذعان دارند که سراغ دیگری بروید.
 
حجت الاسلام موسوی فرد گفت: خیابان‌های متعدد اسلام آباد، مردم تقریبا در روز نزدیک ۱۲ ساعت آب شرب ندارند. در این جوب ها اگر دقت کنید، به شکل غیرمجاز درحال تامین آب هستند. طبیعتا هنگامی که مراجعه می‌کنند ولی مشکل همچنان باقی است برای رفع نیاز خود به کار غیر مجاز دست می زنند.
 
وی ادامه داد: این لوله‌های از فاضلاب به سمت خانه‌ها هدایت کرده‌اند تا آب مصرفی‌ خود را تامین کنند. فرض کنید اگر برای لوله ها مشکلی ایجاد شود، فاضلاب به خانه‌هایشان نشت، آب آشامیدنی غیربهداشتی می‌شود و برای تطهیرشان نیز با مشکل بر می خوردند. متاسفانه در خیابان های متعدد این منطقه همین مشکل وجود دارد.
 
نماینده ولی فقیه در خوزستان تصریح کرد: بنده سهمی از کار اجرایی ندارم اما در پیگیری امر سهم دارم، در بازدید بعدی تعدادی از مسئولین برای حل مشکل را نیز با خودم همراه می کنم تا گوشه‌ای از مشکلات حل شوند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار