شهردار نظرآباد از کلید خوردن ساخت فرهنگسرا در این شهرستان خبر داد و گفت: یکی از رسالت های مهم شهرداری‌ اقدامات فرهنگی است.
کد خبر: ۸۶۵۲۶۱
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۶ 21 June 2020

به گزارش «تابناک البرز» عسگری در جلسه کمیسیون فرهنگی که با حضور تقوایی رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر ، اعضای شورای اسلامی شهر ، معاونین و سمن های شهرستان نظرآباد برگزار شد، اظهار کرد: شهرداری نظرآباد در اقدامات فرهنگی سطح شهرستان پیشگام بوده و بر انجام اقدامات فرهنگی در زمینه های مختلف تاکید دارد.

تقوایی رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر نیز در این جلسه گفت: یکی از دغدغه های شهرداری وشورای اسلامی شهر نظرآباد ایجاد نشاط برای مردم است و در این زمینه اقدامات زیادی باید انجام‌ بدهیم.همچنین باید در زمینه های فرهنگی از سمن ها استفاده کنیم و سمن ها را حمایت کنیم.

گوزلی نایب رئیس شورای شهر نظرآباد نیز با اشاره به اینکه در کنار ساخت فرهنگسرا نباید از برنامه های فرهنگی غافل شویم، تصریح کرد: باید در مناسبت های مختلف برنامه داشته باشیم و در کنار پروژه های عمرانی و خدماتی باید امور فرهنگی را نیز مد نظر بگیریم.

وی ادامه داد: در شهرستان زمینه برنامه های فرهنگی مختلف وجود دارد و پتانسیل بسیاری در میان جوانان مستعد مشاهده می شود،که می بایستی مدیریت مناسبی در این موارد وجود داشته باشد تا بتوانیم به موفقیت دست یابیم و در این بابت باید از ظرفیت سمن های مختلف نیز استفاده کنیم.

حسینی عضو شورای اسلامی شهر گفت: با عنایت به اینکه شهرداری از وضعیت مالی مناسبی برخوردار نیست ولی شورا و شهرداری همچون گذشته عنایت ویژه ای به امور فرهنگی دارد.

نظری معاونت اداری مالی شهرداری با اشاره به مشکلات فرهنگی گفت: شهرداری و اعضای شورای شهر اگر بیشتر از دستگاههای فرهنگی دغدغه فرهنگی نداشته باشند، کمتر نیز ندارند.

وی افزود: ما هم در توسعه امور فرهنگی در کنار مجموعه بوده و حمایت خواهیم کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار