نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام ؛
امام جمعه ایلام به هماهنگی و همدلی در مجموعه قضایی با هدف پیشبرد امورات و تسریع در خدمت رسانی تاکید کرد و یادآور شد: کرامت انسانی ارباب رجوع دستگاه قضایی حتما حفظ گردد و همواره پاسخگوی مردم باشید.
کد خبر: ۸۶۵۶۷۲
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۰ 22 June 2020

 به گزارش تابناک ایلام؛حجت الاسلام والمسلمین اله نور کریمی تبار در دیدار با اعضای شورای قضایی استان ایلام با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای حادثه هفتم تیر به خصوص شهید بهشتی و ۷۲ تن از یاران وفادار نظام و انقلاب اظهار داشت: تحول گرایی در قوه قضاییه همراه با امید بخشی است و می توان آینده ای روشن را برای این مجموعه متصور بود.

وی با اشاره به آیاتی از قرآن کریم در خصوص اجرای عدالت، افزود: نقش دادستانی در جامعه بسیار حائز اهمیت است و می بایست در جهت آشنا کردن مردم با قوانین و حقوق خود تلاش شود.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام در بخش دیگری از سخنان خود خواستار برخورد با گران فروشی ها و مفاسد اقتصادی شد و یادآور شد: مجموعه دستگاه قضایی با همکاری سایر نهادها و با حمایت مردم بر گرانی کالاها و خدمات عمومی که فشار مضاعفی بر اقشار آسیب‌پذیر جامعه وارد کرده است، بیشتر نظارت کند.

حجت الاسلام کریمی تبار اضافه کرد: برای کنترل قیمت‌ها و پیشگیری از تورم و گرانی بیشتر که از جمله مطالبات مهم مردم است، نقش مجموعه قضایی و قضات در کنار سایر دستگاه‌های مسوول اجرایی در مورد نظارت و بازرسی مستمر بر کسی پوشیده نیست و باید همه به وظایف قانونی خود با دقت عمل کنند.

وی به هماهنگی و همدلی در مجموعه قضایی با هدف پیشبرد امورات و تسریع در خدمت رسانی تاکید کرد و یادآور شد: کرامت انسانی ارباب رجوع دستگاه قضایی حتما حفظ گردد و همواره پاسخگوی مردم باشید./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار