کد خبر: ۸۶۵۶۸۷
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۶ 22 June 2020
برگزیدگان جشنواره مجازی شاعرانه مدافعان سلامت در دیر معرفی شدند

بوشهر - در آئینی با حضور مسئولان، برگزیدگان جشنواره مجازی پویش شاعرانه مدافعان سلامت در دیر معرفی شدند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیّر عصر یکشنبه در جمع خبرنگاران گفت: جشنواره مجازی پویش شاعرانه مدافعان سلامت رویکردی جدید برای ارائه محتوا در فضای مجازی است.

احمد آخوندی افزود: این پویش با هدف تشویق مردم به رعایت اصول بهداشتی و طرح فاصله‌گذاری اجتماعی در بحران کرونا است که با استفاده از قدرت بی‌بدیل شعر و هنر در ارتقا سطح سلامت عمومی برگزار شد.

وی با بیان اینکه این جشنواره به همت شبکه بهداشت و درمان و همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دیر برگزار شد، افزود: در این رویداد شاعران ضمن ارائه چشم اندازی شاعرانه از فداکاری کادر بهداشت و درمان در ایام کرونا با طبع نازک و بیان شیوای خود در قالب‌های گوناگون شعری آثاری ماندگار خلق کردند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیر با اشاره به استقبال خوب شاعران از این پویش گفت: حسن سهولی، قاسم درویشی و عقیل نجار به ترتیب نفرات برگزیده اول تا سوم این پویش شدند.

وی افزود: با نظر هیئت داوران آثار اصغر عاشوری، فاطمه مظفری و ابوالحسن حاجی پور نیز شایسته تقدیر دانست.

آخوندی برگزاری این چنین جشنواره‌های مجازی را در جامعه ضروری دانست و گفت: هنر می‌تواند در تغییر سبک زندگی افراد و ارتقا سطح سلامت جامعه نقش ارزشمندی ایفا کند.

وی تصریح کرد: استفاده صحیح از مفاهیم و ابزارهای هنری، قطعاً در پیشگیری از بیماری‌ها و حتی درمان بعضی از اختلالات روان پزشکی که امروز بار عمده بیماری‌ها را بر جامعه انسانی تحمیل می‌کند، مثمر ثمر خواهد بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار