کد خبر: ۸۶۵۹۱۲
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۲ 22 June 2020

ویژه برنامه «آهوانه ها» در استان گیلان اجرا می شود

تابناک/ مدیرکل کانون پرورش فکری گیلان گفت: ویژه‌ برنامه‌ «آهوانه‌ ها» همزمان با دهه کرامت در مراکز فرهنگی هنری، گروه‌ها و انجمن‌های مجازی کانون پرورش فکری گیلان برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، اسفندیار ضیایی ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری ویژه برنامه «آهوانه ها» همزمان با دهه کرامت، اظهار کرد: پرورش تفکر دینی کودکان و نوجوانان ایران اسلامی و تبیین ویژگی‌های شخصیتی حضرت‌معصومه (س) و امام رضا (ع) برای آینده‌سازان، از اهداف برگزاری این ویژه برنامه است.

مدیرکل کانون پرورش فکری گیلان با بیان اینکه این ویژه برنامه‌ها از سوم تا سیزدهم تیرماه برگزار می‌شود، افزود: توجه هم‌زمان به فعالیت‌های میدانی و حضور مؤثر در فضای مجازی را شاخصه این فعالیت‌ها دانست.

وی با اشاره به اینکه برنامه‌های فرهنگی، ادبی و هنری در استان اجرا می‌شود، تصریح کرد: قصه‌گویی، آشنایی مخاطبان با احادیث معصومین (ع)، خوانش شعر، معرفی کتاب، آموزش کاردستی و بحث‌های آزاد را از جمله این فعالیت‌ها است.

ضیایی ادامه داد: ویژه برنامه بزرگداشت روز دختر، دیدار با کودکان و نوجوانان بستری در مراکز درمانی و برپایی کارگاه سرودخوانی مجازی و ارائه دل نوشته‌ها از سوی کودکان و نوجوانان، دیگر برنامه‌های دهه‌کرامت کانون پرورش فکری است.

وی با تأکید بر ضرورت تعمیق باورهای دینی مخاطبان این نهاد، گفت: ارائه آموزه‌های دینی به کودکان و نوجوانان ضروری است که لازمه آن بسترسازی است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار