کد خبر: ۸۶۵۹۳۱
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۹ 22 June 2020

     

تابناک/رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رضوانشهر در جمع مدیران آموزشگاه های آزاد هنرهای تجسمی این شهرستان بر نقش آموزشگاه ها در جهت پیشبرد اهداف و سیاستهای کلان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تأکید کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رضوانشهر، روز یکشنبه مورخه 1 تیر 99 همزمان با شروع فصل تابستان به منظور برنامه ریزی و هماهنگی در جهت غنی سازی اوقات فراغت جلسه مدیران مسئول آموزشگاه های آزاد هنری (تجسمی) شهرستان با حضور رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و کارشناس هنری در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رضوانشهر برگزار گردید.

در ابتدای جلسه مجید شافعی ضمن خیر مقدم و تشکر از حضور اعضاء به معرفی کارشناس امور هنری اداره و مدیران مسئول آموزشگاهها پرداخت، وی اهداف اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در سال 99را تبیین و ضمن تقدیر از فعالیت های آموزشگاه ها در سال گذشته گفت: با توجه به وضع موجود و شرایط سخت آموزشگاه ها به دلیل شیوع بیماری کرونا و عدم استقبال هنر آموزان از فعالیت های مراکز هنری در سال جاری امیدواریم همچون سنوات گذشته گزارشات برنامه های اجرا شده از سوی آموزشگاه ها در اوقات فراغت تابستان بر اساس دستور کار جلسه به واحد هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ارسال نمایند.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رضوانشهر در بخشی دیگر از صحبتهای خود گفت: آموزشگاه های آزاد هنری با حضور و مشارکت در برگزاری مراسمات ملی و مذهبی می توانند نقش مهمی در جهت پیشبرد اهداف و سیاستهای کلان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی داشته باشند .

 مجید شافعی همچنین اعلام نمود اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آمادگی لازم جهت همکاری در برگزاری نمایشگاه دستاورد ها و آثار هنرجویان در مراکز زیر مجموعه و گالری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی را دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار