کرم محمدی در گفتگو با تابناک:
فرماندار شهرستان دالاهو گفت:در راستای قطع زنجیره انتقال کرونا ویروس ،مالکان باغ های سراب تا اطلاع ثانوی حق پذیرش مهمان و گردشگر را ندارند.
کد خبر: ۸۶۶۲۱۸
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۰ 23 June 2020

کرم محمدی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار داشت:خود مراقبتی عامل مهم پیشگیری از ابتلا به این ویروس است و با حفظ فاصله فیزیکی،استفاده از ماسک و شست‌وشوی مرتب دست‌ها می توان از شیوع ویروس جلوگیری کرد.

وی خاطر نشان کرد: با توجه به تشدید شیوع این ویروس کلیه کسبه در تمام مدت فعالیت در محل کسب، مکلف به استفاده از ماسک هستند و اداره صمت و بهداشت و درمان شهرستان مسئول پیگیری اجرای صحیح این موضوع می باشند.

فرماندار شهرستان دالاهو افزود:کلیه کارکنان و مدیران دستگاههای اداری مکلف به استفاده از ماسک و رعایت دستورالعمل های ستاد ملی کرونا در محل کار بوده و عدم رعایت این مهم مستوجب پیگیری در مراجع قانونی می باشند و تا عادی شدن وضعیت ،پذیرش هر گونه مهمان در باغ های شهرستان ممنوع بوده و جهاد کشاورزی مکلف است متخلفین را معرفی نماید.

محمدی تصریح کرد:تمامی این ممنوعیت در راستای حفظ سلامت مردم شهرستان دالاهو صورت می گیرد رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی کماکان از اساسی‌ترین ضامن سلامت ما و حرکت شهرستان به سوی وضعیت سفید خواهد بود و در این زمینه باز هم  نیازمند یاری و همکاری مردم هستیم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار