خسرو زاده خبر داد؛
شهردار فردیس گفت: ۲۵ پروژه راهسازی و عمرانی در فردیس تا پایان دوره اول شورای اسلامی شهر به بهره برداری می‌رسد.
کد خبر: ۸۶۶۲۲۴
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۵ 23 June 2020

اتمام طرح های نيمه تمام عمرانی از اولويت های شهردار فردیس است

به گزارش «تابناک البرز» محمد خسرو زاده در مراسم کلنگ احداث جاده‌های کشتارگاه و کیاتل فردیس، با بیان اینکه ۲۵ پروژه راهسازی و عمرانی در فردیس تا پایان دوره اول شورای اسلامی شهر به بهره برداری می‌رسد، اظهار کرد: درصدد هستیم با حمایت‌های اعضای شورای اسلامی شهر، سراهای محله و پروژه‌های عمرانی نیمه تمام فردیس را هرچه سریع‌تر به بهره برداری برسانیم.

 وی در ادامه با بیان اینکه پروژه‌های راه سازی همچون جاده کشتارگاه، کیاتل، هفت دستگاه، معابر اصلی شهرک ناز و غیره در دستور کار حوزه عمران شهرداری فردیس است، عنوان کرد: پروژه‌های زیرساختی متعددی همچون هدایت آب‌های سطحی نیز در دستور کار است.

 شهردار فردیس با بیان اینکه جلساتی با شرکت‌های مطرح حوزه آب کشور در خصوص اجرای پروژه هدایت آب‌های سطحی فردیس برگزار شده است، تصریح کرد: در صورت انعقاد تفاهم نامه‌ای در این خصوص امید داریم بتوانیم پروژه هدایت آب‌های سطحی را در فردیس آغاز کنیم.

 وی در بخش دیگری با اشاره به اینکه کلنگ آغاز عملیات احداث بلوار کیاتل فردیس امروز کلید خورد، بیان کرد: این بلوار حد فاصل مرز شهر اندیشه تا انتهای کانال شرقی فردیس است که طول آن هزار و ۲۵۰ متر طول است که عملیات زیر سازی آسفالت در ۸۵۰ متر طول از آن انجام شده است و امید داریم تا مهر ماه جاری پروژه مذکور را به بهره برداری برسانیم.

 به گفته شهردار فردیس تملکات پروژه جاده کیاتل این شهر در دست اقدام است.

 وی همچنین با اشاره به اینکه کلنگ احداث جاده کشتارگاه فردیس نیز امروز زده شد، بیان کرد: طول این مسیر ۳.۵ کیلومتر است و از بلوار کیاتل آغاز شده و تا جاده شهریار امتداد پیدا می‌کند.

 خسرو زاده با بیان اینکه فاز اول پروژه جاده کشتارگاه در محدوده لاین کناری شهر فردیس به انجام می‌رسد، تصریح کرد: در صدد هستیم پیاده راه و لاین کندرو این پروژه را نیز هرچه سریع‌تر به بهره برداری برسانیم.

 وی اضافه کرد: حد فاصل بلوار مپنا تا جاده شهریار به عنوان فاز دوم این پروژه خواهد بود.

 شهردار فردیس تصریح کرد: در صدد هستیم جاده شهریار را به واسطه تقاطع غیر همسطح رو گذر رودخانه کرج به جاده مخصوص و اتوبان تهران - کرج متصل کنیم. 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار