بازیکن سابق پرسپولیس گفت: باشگاه‌های خصوصی با بهانه‌های بچه گانه می‌خواهند بازی‌های لیگ برتر فوتبال برگزار نشود.
کد خبر: ۸۶۶۲۶۶
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۴ 23 June 2020

به گزارش تابناک سمنان: سپهر حیدری بازیکن سابق تیم فوتبال پرسپولیس درباره اصرار باشگاه‌های خصوصی به لغو مسابقات لیگ برتر فوتبال اظهار کرد: مدیران باشگاه‌های خصوصی همانند دانش آموزان کلاس پنجم دبستان رفتار می‌کنند و بهانه‌های بچه گانه می‌آورند که ادامه دیدار‌های لیگ برتر برگزار نشود. چراکه آن‌ها تحمل دیدن قهرمانی‌های پرسپولیس را ندارند.

حیدری: باشگاه‌های خصوصی بهانه‌های بچه گانه می‌آورند/ نگهبان پاساژ، گزینه هدایت تیم دسته یکی است

او ادامه داد: مالکان باشگاه‌های خصوصی افراد زرنگی هستند و آن‌ها برای اینکه مابقی قرارداد‌های بازیکنان خود را ندهند و بودجه آن را برای تیم فصل بعد صرف کنند، خواستار لغو مسابقات شده اند. برخی از باشگاه‌ها رفتار مبتدی دارند و هر بار ایراد می‌گیرند که کارشان درست نیست. اگر باشگاه‌های خصوصی در لیگ قهرمانان آسیا حضور داشتند باز هم خواهان لغو دیدارهایشان می‌شدند؟

حیدری درباره مخالفت سازمان لیگ با درخواست باشگاه‌های خصوصی بیان کرد: سازمان لیگ بهترین تصمیم را می‌گیرد و نیازی نیست تا نظرات همه باشگاه‌ها را جویا شود. اگر ویروس کرونا برای باشگاه‌های خصوصی مهم است، چرا شرکت‌های خود را تعطیل نمی‌کنند. همچنین ابتلای ۶ عضو تراکتور به کرونا در بیرون از مستطیل سبز اتفاق افتاده و در زمان برگزاری بازی‌ها این قضیه رخ نداده است.

رفتار‌های بچه گانه بازیکنان در دنیای امروز جایگاهی ندارد

او ادامه داد: همچنین برخی از بازیکنان قهر می‌کنند و در تمرینات شرکت نمی‌کنند که این رفتار‌ها در دنیای امروز خیلی بچه گانه است. به نظرم ما باید ظرفیت خود را بالا ببریم و مدیران باشگاه‌ها به صورت اصولی تیم خود را برای حضور در لیگ ببندند که متکی به ستاره‌ها نباشند. به هر حال باشگاه‌های لیگ برتری میلیاردی هزینه کردند و جواب جنب و جوش‌های هواداران پرسپولیس را چه کسی می‌دهد؟

حیدری: باشگاه‌های خصوصی بهانه‌های بچه گانه می‌آورند/ نگهبان پاساژ، گزینه هدایت تیم دسته یکی است

باشگاه‌های خصوصی تا سالگرد کرونا بهانه می‌آورند

بازیکن سابق پرسپولیس درباره ارسال نامه باشگاه‌های خصوصی به فیفا بیان کرد: فیفا در این مورد دخالتی نمی‌کند و سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال تصمیم گیرنده هستند. به نظرم بهانه‌های باشگاه‌های خصوصی قدیمی شده است و آن‌ها تا سالگرد کرونا هم بهانه می‌آورند و پرسپولیس در این مدت قهرمانی‌های خود را افزایش می‌دهد.

حیدری درباره بازگشت کفاشیان به فدراسیون فوتبال گفت: من در این باره صحبتی نمی‌کنم و فقط امیدوارم هر چه به صلاح فوتبال کشورمان باشد رخ بدهد و هر فردی که به فدراسیون می‌آید بتواند کمک کند.

بیرانوند جواهری برای پرسپولیس است

او درباره اینکه پرسپولیس بعد از جدایی بیرانوند دچار مشکل نمی‌شود، گفت: بیرانوند بازیکن با ارزشی است و یک جواهر برای پرسپولیس محسوب می‌شود. به نظرم سال‌ها طول می‌کشد تا چنین ستاره‌ای در فوتبال ایران ظهور کند و حق بیرانوند است که مرد سال آسیا شود. به هر حال بیرانوند به صلاحش است که برای پیشرفت به اروپا برود و حضور در تیم بلژیکی می‌تواند سکوی پرتاب این دروازه بان باشد. همچنین معتقدم یک روز بیرانوند به پرسپولیس برمی گردد و فوتبالش را با این تیم به پایان می‌رساند.

حیدری افزود: زمانی که تیم رئال مادرید "رونالدو" را از دست داد ضرر کرد و پرسپولیس هم از این امر مستثنی نیست و با جدایی بیرانوند آسیب می‌بیند. به هر حال پرسپولیس باید به فکر یک جایگزین مناسب برای بیرانوند و هم سطح رادوشوویچ باشد.

بازیکن سابق فوتبال درباره فساد در فوتبال گفت: این موضوع جدیدی نیست و کسانی که فساد در فوتبال را به وجود می‌آورند هر روز قوی‌تر می‌شوند. برایم جای تعجب دارد که نگهبان پاساژ، گزینه سرمربیگری یک تیم دسته یکی است و این موضوع نشان می‌دهد که شایسته سالاری در فوتبال ما وجود ندارد. علاوه بر این خیلی از بازیکنان پرسپولیس و استقلال با ۳۰ سن سال کنار رفتند و این موضوع به خاطر این است که آن‌ها با دلال‌ها همکاری نکردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار