مدیرکل فرودگاه شهید اشرفی اصفهانی کرمانشاه از کاهش پروازهای هفتگی فرودگاه کرمانشاه به دلیل شرایط ناشی از شیوع بیماری کرونا خبر داد و گفت: شرکت‌های هواپیمایی تقاضا داشته باشند، ما زیرساخت لازم برای افزایش پروازها را داریم.
کد خبر: ۸۶۶۳۶۰
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۵ 23 June 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا،مجتبی بیاتی با بیان اینکه شیوع بیماری کرونا پروازهای فرودگاه‌ کرمانشاه را تحت تاثیر قرار داده، اظهار کرد: در ایام پیش از کرونا گاهی تا حدود 140 پرواز هفتگی هم از فرودگاه کرمانشاه داشتیم، اما این تعداد اکنون به حدود 76 پرواز در هفته رسیده است.

وی ادامه داد: در حال حاضر به مقاصد تهران، عسلویه، بندرعباس و مشهد پرواز داریم، اما پرواز کیش هنوز برقرار نیست و دلیل آن نیز مربوط به خود شرکت‌های هواپیمایی است و ارتباطی به فرودگاه ندارد.

مدیرکل فرودگاه شهید اشرفی اصفهانی کرمانشاه با بیان اینکه فرودگاه زیرساخت‌های لازم برای برقراری پروازها به تعداد قبل و حتی بیش از 160 پرواز در هفته را نیز دارد، یادآور شد: برقراری و افزایش پروازها منوط به وجود تقاضا از سوی شرکت‌های هواپیمایی است.

بیاتی اشاره‌ای هم به وضعیت جابجایی مسافران در فرودگاه کرمانشاه در دو ماهه اول امسال داشت و خاطرنشان کرد: در این مدت 480 پرواز صورت گرفته که در قالب این پروازها اعزام و پذیرش 34 هزار و 384 مسافر را داشتیم و میزان بار جابجا شده در این مدت نیز 210 تن بوده است.

وی ادامه داد: در این مدت نسبت به دو ماهه سال گذشته کاهش 44 درصدی پروازها، کاهش 59 درصد مسافرین جابجا شده و کاهش 63 درصد جابجایی بار را داشته ایم که شیوع کرونا دلیل اصلی این کاهش بوده است.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار