معاون فرهنگی و پروشی آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: آموزش و پرورش استان در راستای پویش «در خانه بمانیم» برنامه‌های گسترده‌ای را در زمینه‌های فرهنگی، آموزشی، پرورشی و ورزشی در شبکه شاد تداراک دیده است.
کد خبر: ۸۶۶۳۸۴
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۰ 23 June 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل ازفارس،سید‌مجتبی موسوی با بیان اینکه برنامه اوقات فراغت دانش‌آموزان امسال متفاوت‌تر از سال‌های گذشته است، اظهار داشت: تابستان امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا در بحث اوقات فراغت به شکلی متفاوت در خدمت دانش‌آموزان خواهیم بود.

وی ادامه داد: آموزش و پرورش در راستای پویش «در خانه بمانیم» برنامه‌های گسترده‌ای در زمینه‌های فرهنگی، آموزشی، پرورشی و ورزشی در شبکه شاد دارد که به شکلی منسجم، هدفمند و متناسب با علائق دانش‌آموزان اجرا می‌شود.

معاون فرهنگی و پروشی آموزش و پرورش استان کرمانشاه تصریح کرد: ما به برنامه ابلاغی از سوی وزارت آموزش و پروش مستند به سند تحول بنیادین آموزش و پرورش متعهد هستیم که امسال حداقل برای 88 هزار نفر دانش‌آموز برنامه‌ریزی کنیم و در این راستا از تمام ظرفیت‌های آموزش و پرورش به ویژه شبکه شاد استفاده می‌کنیم.

وی اضافه کرد: 445 پایگاه اوقات فراغت در خدمت دانش‌آموزان خواهند بود و برنامه‌های با بهره‌گیری از بهترین مدرسان در زمینه تولید و بارگذاری محتواهای فرهنگی و آموزشی را در این پایگاه‌ها برای دانش‌آموزان در شبکه شاد داریم.

موسوی در مورد امکان برگزاری کلاس‌های حضوری پیش‌بینی شده، گفت: همه چیز به وضعیت اعلام شده بستگی دارد، اگر چنانچه وضعیت رو به عادی شدن برود حتما کلاس‌ها به صورت حضوری در پایگاه تابستانی به شرط رعایت پروتکل‌های بهداشتی، حفظ فاصله اجتماعی و رعایت دستورالعمل‌های مراقبت و کنترل بیماری خواهیم داشت.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار