منوچهر فخری:
به گزارش تابناک سمنان: منوچهر فخری معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان خواستار پیگیری پیوست‌های اجتماعی در طرح‌های عمرانی استان شد و گفت: برخی طرح‌های زیرساختی به دلیل مشکلات اجتماعی متوقف‌شده است.
کد خبر: ۸۶۶۴۱۰
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۸ 23 June 2020

کارگران و پاکبانان شهرداری‌ها ، سربازان پیاده نظام مبارزه با کرونا ...

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان ظهر سه‌شنبه در جلسه بررسی وضعیت طرح‌های مصوب سفر رئیس‌جمهور به استان سمنان (دور اول و دوم) به میزبانی استانداری سمنان ضمن بیان اینکه برخی از طرح‌های زیرساختی استان باوجود پیشرفت فیزیکی قابل‌توجه اما به دلیل برخی مشکلات اجتماعی متوقف‌شده است، اظهار داشت: پیوست‌های اجتماعی در طرح‌های عمرانی استان پیگیری شود.

وی با تأکید بر لزوم جذب اعتبارهای ملی و استانی برای تکمیل طرح‌های عمرانی و زیرساختی استان سمنان بیان کرد: در صورت ادامه کم‌کاری مدیران مربوطه باید استعفای خود را تحویل دهند.

منوچهر فخری با اشاره به‌ضرورت پیگیری برای جذب اعتبارات عمرانی سال‌های گذشته افزود: مدیران دستگاه‌های اجرایی تا پایان شهریورماه برای جذب اعتباراتی که در سال‌های گذشته تخصیص‌یافته اما جذب نشده است مهلت‌دارند تا پیگیری‌های لازم را به عمل‌آورند.

فخری با اشاره به اینکه ساخت تالار مرکزی سمنان، بیمارستان مهدی‌شهر از مطالبات عموم مردم این منطقه است، یادآور شد: با مسئولانی که برای ساخت طرح‌های عمرانی استان تلاش ندارند، در چارچوب قانون و اختیار برخورد می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه افتتاح بیمارستان مهدی‌شهر تا پایان هفته دولت سال جاری در دستور کار قرار دارد، ابراز کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی مسئول مستقیم در تأخیر در تکمیل یا ساخت طرح‌های عمرانی هستند و هیچ قصوری از مدیران در تکمیل نشدن طرح‌ها پذیرفته نیست.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار