کد خبر: ۸۶۶۴۳۱
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۸ 23 June 2020

حمایت دستگاه قضایی ، امنیت سرمایه گذاری را افزایش می دهد

تابناک/رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان گفت: حمایت دستگاه قضایی از سرمایه گذاری موجب امنیت ، آرامش و جذب سرمایه گذاران در استان می شود.

فرهاد دلق پوش روز سه شنبه در حاشیه بازدید رئیس کل دادگستری گیلان  از دو  واحد تولیدی  رشت در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بر لزوم حمایت و صیانت قضایی از بخش های تولید و تجارت در راستای تحقق جهش تولید تاکید و اضافه کرد: اگر حس امنیت سرمایه گذاری پشتوانه تولید باشد ، موجب امنیت و آرامش سرمایه گذاران می شود.

وی با اشاره به اهمیت جلوگیری از اطاله دادرسی در کاهش موانع تولید اظهار کرد: تسریع در پرونده های قضایی و کاهش اطاله دادرسی باعث تسریع در روند امور تولیدی و کاهش موانع تولید خواهد شد .

دلق پوش اضافه کرد: همچنین شفافیت قضایی با رویکرد حمایت و صیانت از تولید می تواند انگیزه مضاعفی را در تولید کننندگان استان بوجود آورد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان با قدردانی از بازدید رئیس کل دادگستری استان از واحدهای تولیدی در هفته قوه قضاییه ، این مهم را حاصل رویکرد جدید دستگاه قضایی در حمایت از واحدهای تولیدی عنوان و تصریح کرد: یکی از اقدامات مثبت دستگاه قضایی تشکیل شورای حل اختلاف صنعتی با رویکرد تخصصی   است .

دلق پوش خاطر نشان کرد: تعامل ویژه دستگاه قضایی و عوامل قضایی با تولید کنندگان  و درک شرایط بخش تولید و تجارت می تواند به تحول اقتصادی و جذب سرمایه گذاری از بخش های غیر مولد به سمت تولید بیانجامد.

رئیس کل دادگستری گیلان به همراه رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان از واحد تولید لوازم خانگی پارس خزر که از پنج نوع محصول تولید در سال ۵۱ اکنون به تولید ۲۰۰ نوع محصول رسیده بازدید کرد.

این واحد تولیدی  برای بالغ بر ۷۵۰ نفر به طور مستقیم اشتغالزایی کرده است ؛ ضمن آنکه ۹ شرکت اقماری زیر مجموعه این شرکت ، هفت هزار قطعه  لوازم خانگی مورد نیاز برای تولیدات این شرکت را تامین می کنند .

تنها تولید کننده فرش ماشینی و گلیم و فرش و نخستین تولید کننده  پارچه های مخملی در استان با اشتغالزایی واحد تولیدی دیگری در رشت بود که رئیس کل دادگستری گیلان به همراه رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت از آن بازدید کردند.

حدود دو هزار و ۹۵۰ واحد صنعتی در گیلان فعال است.

از اول تا هفتم تیرماه هفته قوه قضائیه و از اول تا دهم تیرماه دهه صنعت، معدن و تجارت نامگذاری شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار